تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی بنیان گذار تتر است؟

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان

با پیشرفت و رشد بازارهای اقتصادی، بسیاری از مردم به سرمایه‌گذاری در این بازارها علاقه‌مند شدند. اما پیش از سرمایه‌گذاری در این بازار، سوال‌های زیادی در ذهن آنها ایجاد می‌شد که باید به آنها پاسخ می‌دادند. سوالاتی مثل اینکه کدام ارز برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ کدام ارز سوددهی بهتر دارد؟ یا اصلا این ارزهای مختلف توسط چه کسی یا کسانی ارائه شده‌اند؟

قطعا بسیاری از کسانی که در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند نمی توانند به سادگی تمام دارایی خود را در این عرصه صرف کنند. آنها پیش از هرچیز به تحقیق و جست‌و‌جو در این زمینه پرداخته و اطلاعاتی درمورد چگونگی خرید یا ارائه ارزهای مختلف به دست می‌آورند.

ارز تتر یکی از جمله ارزهای وجود در بازار ارزهای دیجیتال است که به دلیل برخی ویژگی‌ها و مزیت‌ها، محبوبیت زیادی بین سرمایه‌گذاران دارد. اما همانطور که گفتیم، یکی از سوالاتی که رخ می‌دهد این است که اصلا این ارزها توسط چه کسانی ارائه شده و هدف از ارائه آنها چیست؟ در این مقاله به بررسی ماهیت ارز تتر و اینکه چگونه وارد دنیای دیجیتال شد می‌پردازیم، پس شما هم تا انتهای این مقاله را با ما همراه باشید.

ارز تتر ارز تتر

ارز تتر در اوایل سال 2014 با نام realcoin به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شد. پس از آن در ماه نوامبر، توسط شرکت ifinex که مالک شرکت tether بود، به همین نام تغییر پیدا کرد. این ارز به دلار آمریکا وابسته بوده و ارزش هر واحد آن به مقدار یک دلار است. همچنین این ارز در طول سال‌های فعالیت خود توانست بیش از میلیون‌ها سرمایه‌گذار را به سمت خود جذب کند.

ارز تتر مبتنی بر فناوری بلاک چین فعالیت کرده و به دلیل ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، توانست فروش بسیار خوبی در میان سرمایه‌گذاران داشته باشد و آنها را به خرید و سرمایه‌گذاری تشویق کند.

تاریخچه ارز تتر

اگر بخواهیم به صورت کلی درمورد تاسیس کنندگان این ارز صحبت کنیم، باید از سه شخص نام ببریم. Brock Pierce, Reeve Collins و Craig Sellars اشخاصی بودنند که در زمینه تاسیس ارز تتر فعالیت زیادی داشتند. هرکدام از آنها اشخاص بسیار باهوشی بودنند که در زمینه تجارت و بازارهای اقتصادی هوش بسیار خوبی داشته و توانسته بودنند سرمایه‌های خود را در راه درستی مصرف کنند.

برای مثال Brock Pierce یکی از نوابغ این عرصه است که توانست در سال 2017 در حدود 80 میلیون دلار برای پروژه‌های کاری خود جمع‌آوری کند. همچنین شرکت خود را که در زمینه رمزنگاری فعالیت داشت در سال 2013 تاسیس کرد.

ویژگی های طلایی ارز تتر

ارز تتتر دارای مزیت‌های بسیار کاربردی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به آن اعتقاد داشته و به همین سبب آن را خریداری می‌کنند. اما به صورت کلی دو مورد مزیت بسیار کاربردی در مورد این ارز وجود دارد:

وابستگی به دلار آمریکا

همانطور که گفته شد ارز تتر وابسته به دلار آمریکا است و هر واحد از ارز تتر معادل یک دلار آمریکا است. از آنجایی که اقتصاد آمریکا روند بسیار خوبی را در طی سال‌‌های اخیر داشته، باعث شده که این ارز هم روند صعودی بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین وابستگی ارز تتر به دلار آمریکا باعث شد که بسیاری از مردم آمریکا، این ارز را به عنوان یک ارز مطمئن و قابل اطمینان شناخته و در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال، این ارز را خریداری کنند.

دلار آمریکا مقاومت در برابر نوسان ها

عدم تغییر و مقاومت در برابر نوسان‌ها یکی دیگر از مزیت‌های بسیار خوب این ارز است. درواقع این ارز از یک سو برپایه پلتفرم‌های بسیار امن فعالیت داشته و از سوی دیگر، وابستگی آن به دلار آمریکا نوعی امنیت را بریا آن به ارمغان آورده است.

به همین سبب در برابر بسیاری از نوسان‌ها و تغییر و تحولاتی که در بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد کاملا بی تغییر است و بسیاری از ضررهایی که دیگران متحمل می‌شوند را رد می‌کند.

مزیت‌ های ارز تتر

از انجایی که ارز تتر توسط یک تیم بسیار قوی ساخته و ارائه شد، سازندگان آن از بسیاری مزیت‌ها و ویژگی‌های آن برای ارائه یک پلتفرم یا ارز کاربردی استفاده کردنند:

انتقال سریع و آسان

یکی از مزیت‌های بسیار خوبی که تتر دارد این است که در هنگام معامله ان، می‌توانید تمام سرمایه یا دارایی را با سرعت بسیار خوبی انتقال دهید. به زبان ساده‌تر، هنگامی که شما درون فناوری بلاک چین معامله‌ایی را انجام می‌دهید نیازمند سرعت انتقال بالایی هستید که بتوانید در مدت زمان کمتری ارزتان را بخرید یا به فروش برسانید.

به همین سبب سازندگان ارز تتر، این ارز و پلتفرم‌های وابسته به آن را به گونه‌ایی طراحی کرده‌اند که در مدت زمان بسیار کمی این انتقال انجام شود و دارایی یا سرمایه شما سریعا به کیف پولتان منتقل شود.

کارمزد کم

میزان کارمزد معاملات در ارزهای مختلف متفاوت است. اما یکی از مزیت‌هایی که باعث محبوبیت ارز تتر شده این است که کارمزد آن بسیار اندک بوده و حتی می‌توان آن را با کارمزد صفر یکی دانست. در بسیاری از معامله‌ها، میزان کارمزد برخی از ارزها به حدی است که حتی از نرخ ارزها هم بیشتر است، اما ارز تتر کارمزد بسیار کمی دارد.

ثبات قیمت

ویژگی ثبات قیمت در ارز تتر موضوعی است که ارتباط مستقیمی عدم تغییر و مقاومت ارز تتر در برابر نوسان‌ها دارد. همانطور که گفتیم عدم تغغیر در برابر نوسانها از جمله ویژگی‌های طلایی ارز تتر است، به همین دلیل با عدم تغییر در برابر نوسان‌ها، قیمت این ارز هم کاملا ثابت باقی می‌ماند.

حفظ سرمایه

اگر در برهه‌ایی از زمان هستید که فکر می‌کنید بازار ارزهای دیجیتال دچار نوسان‌های زیادی می‌شود، تبدیل دارایی‌تان به ارز تتر بهترین راهکار است. در چنین موقعیت‌‌هایی می‌توانید سرمایه خود را به ارز تتر تبدیل کرده و پس از عبور از نوسان‌های مختلف، ارز تتر را به ارز دیگری یا به دارایی اولیه خود تبدیل کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال

به دلیل وجود برخی از شرایط سیاسی و امنیتی در ایران، بسیاری از سرمایه‌گذاران دغدغه چگونگی خرید ارز دیجیتال را دارند. حتی بسیاری از سرمایه‌گذاران در ابتدای راه بوده و هیچ اطلاعات موثقی از چگونگی خرید یا حتی زمان درست خرید ندارند. پس در این شرایط چه باید کرد؟

مشخص است که در چنین شرایطی درست‌ترین و قابل اطمینان‌ترین راه مراجعه به یک صرافی معتبر است. شما با مراجعه به یک صرافی معتبر(مانند صرافی تبدیل) می‌توانید ارز مورد نظر را خریداری کرده یا حتی اگر تجربه‌ایی در این زمینه ندارید، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال را در همان صرافی یاد بگیرید.

علاوه بر آن، بسیاری دیگر از موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال، مانند بهترین زمان برای خرید، تبدیل تتر به ریال یا تومان، تبدیل تومان به تتر و غیره با مراجعه به یک صرافی مطمئن و استفاده از مشاور‌ه‌های انها قابل انجام است.

کلام پایانی

دنیای ارزهای دیجیتال یکی از متنوع‌ترین بازارهای اقتصادی است که زرق و برق‌های زیادی دارد، اما ورود به آن و ثابت قدمی در آن نیازمند اطلاعات و دانش زیادی است. پس پیش از انجام هرگونه سرمایه گذاری، ابتدا درمورد هرکدام از ارزها اطلاعات درستی به دست آورید که سرمایه‌ خود را به آسانی تقدیم این بازار پر از هیاهو نکنید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی بنیان گذار تتر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..