تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در سوادکوه+تصاویر

ساعت: 12:57 منتشر شده در مورخ: 1401/08/23 شناسه خبر: 1910858

مراسم تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید مدافع امنیت «وجیه الله آذرنگ» با حضور مردم شهیدپرور مازندران در سوادکوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر مطهر شهید وجیه الله آذرنگ کارمزدی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و مردم ولایتمدار و شهید پرور زیراب برگزار شد.


خیابان‌ها و کوچه‌ها پر ‌از مردمی بودند که برای حضور در مراسم از قبل آماده شده بودند. این حضور پرشور نشان‌دهنده زنده بودن روح فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در جوانان است.

اهتزاز پرچم‌های یا حسین(ع) و یا ایوالفضل(ع) در میان جمعیت جلب توجه می‌کند.
 

این حضور مردم در روز سرد پاییزی آبان ماه سال ۱۴۰۱ به دشمنان و کوردلان نظام این است که باید بدانند مردم ما به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می‌گذارند.
 

دشمنان باید بدانند ملت ایران اجازه خدشه به امنیت کشور را نخواهند داد و هرگونه اقدام علیه امنیت کشور با پاسخ سخت مردم بابصیرت مواجه خواهد شد.
 

پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که بعدازظهر شنبه ۲۱ آبان در حین پاسداری از مرزها و نیز در راه دفاع از آسایش و امنیت مردم، در منطقه شمالغرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 

مراسم وداع مردم شهید پرور مازندران با پیکر مطهر شهید آذرنگ شامگاه یکشنبه در حسینیه عاشقان قائمشهر برگزار و مراسم تشییع این شهید والامقام نیز صبح دوشنبه از سپاه شهرستان سوادکوه آغاز شده و در زادگاهش تدفین شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در سوادکوه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..