تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهاد تبیین مهمترین اصل و محور برنامه های ناحیه تفتان در هفته بسیج است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفتان، سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان درجلسه شورای اداری شهرستان تفتان که با موضوع هماهنگی هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، بصورت مختصر و اجمالی به بیان برنامه های هفته بسیج ناحیه تفتان پرداخت .

وی در ادامه اظهار داشت: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای معرفی حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار در کشور پایه گذاری شده است .

سرهنگ قویدل با تاکید بر اینکه تقویت تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت کشور است گفت: یقیناً تحقق این مهم ،جامعه را در برابر دشمنان و یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی مصون می دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان با بیان اینکه امروز بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله ) در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی نقش آفرینی می کند تاکید کرد: دستگاه های اجرایی نیز باید در امر خدمت رسانی به مردم بسیجی وار و با روحیه جهادی عمل کنند.

این مسئول در پایان ضمن دعوت به حضور جدی و فعال تمام دستگاه ها در گرامیداشت این هفته خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط روز جامعه جهاد تبیین مهمترین اصل و محور برنامه های این ناحیه در هفته بسیج و در راستای روشنگری آحاد جامعه و بسیجیان شهرستان تفتان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهاد تبیین مهمترین اصل و محور برنامه های ناحیه تفتان در هفته بسیج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..