تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه برنامه های مختلفی با مشارکت بسیجیان در سطح پایگاه و روستا برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه اعضای شورا پایگاه با هدف برنامه ریزی جهت برپایی ویژه برنامه های هفته بسیج برگزار و در طی این جلسه اعضا پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر برنامه ها عنوان و تصمیماتی اتخاذ شد.

او افزود: رزمایش پدافند غیرعامل با هدف سمپاشی دامداری های روستا با اجرای گروه جهادی سردار سلیمانی با مشارکت گروه جهادی پایگاه و همکاری جهاد کشاورزی در روستا برگزار و دامداری های روستا جهت کشتن سموم و آفات سپاشی شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله در ادامه اضافه کرد: امداد رسانی بسیجیان این پایگاه برای مهار آتش ماشین حادثه دیده در ورودی روستا از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

معینیان بیان داشت: با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح روستا و محله ها گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..