تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بزرگ علما،روحانیون و طلاب در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از نیاز‌های اساسی امروز جامعه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند، اظهار کرد:طبق فرموده ایشان جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است.

همایش بزرگ علما،روحانیون و طلاب در زنجان برگزار می شود

وی با بیان اینکه عمل به این فریضه شامل همه افراد جامعه می‌شود، افزود:همه اقشار جامعه میبایست در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جامعه روحانیت در تحقق جهاد تبیین نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد:چرا که روحانیون رکن اصلی مساجد، حوزه‌های علمیه بوده و نیز نقش مهمی در دانشگاه‌ها دارند.

حجت الاسلام بیگدلی تاکید کرد:به همین منظور و نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام علی سعیدی؛ رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا می‌باشد، گفت:این همایش روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰صبح در محل مجتمع فرهنگی نور (پشت شهربازی) برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: از تمامی علما، روحانیون و طلاب استان زنجان دعوت می‌شود جهت حضور در همایش فوق شرکت نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بزرگ علما،روحانیون و طلاب در زنجان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..