تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوزستان / کمک های مومنانه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستایی شهید علی هاشمی برادر ساکی از توزیع بسته های معیشتی بین روستاهای بخش مرکزی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات استان خوزستان: پنجاه و هشتمین مرحله رزمایش نهضت کمک مؤمنانه در بخش مرکزی فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستایی شهید علی هاشمی برادر ساکی از توزیع بسته های معیشتی بین روستاهای بخش مرکزی خبر داد .

وی افزود: پنجاه و هشتمین مرحله رزمایش نهضت کمک مؤمنانه برگزار شد که در این مرحله از رزمایش، به تعداد ۲۰۰ بسته مواد غذایی از جمله کیسه های برنج ده کیلیوی و روغن و حبوبات و رب گوجه و...  که توسط محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه تهیه شده بود و با همکاری شعبه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج روستایی سردار شهید علی هاشمی و گروه‌های جهادی و  پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه این رده، میان نیازمندان  بخش مرکزی توزیع شد و به دست نیازمندان رسید .

ایشان در ادامه از برگزاری و توزیع بسته های کمک معیشتی در آذر ماه خبر داد و از خیرین بخش مرکزی درخواست کرد که در این امر خیر خواهانه شرکت کنند .این رزمایش به مناسبت سالگرد شهادت مظلومانه شهدای کرخه نور اجرا شد.

کمک های مومنانه که به فرمان مقام معظم رهبری اغاز شده و تا کنون ادامه دارد و این برنامه جهت تامین مایحتاج نیازمندان در کل کشور برگزار می شود.این شکل از برنامه ها با کمک خیرین و مردم غیور شهرستان هویزه و بخش مرکزی و با همت ناحیه مقاومت بسیج هویزه و پایگاه های و حوزه شهید هاشمی تهیه و اجرا شده در پایان این برنامه ها ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوزستان / کمک های مومنانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..