تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امیدآفرینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری شهرستان نهاوند بیان کرد: برنامه‌های خوبی برای هفته بسیج تدارک دیده شده است و به مناسبت ۴۳ ساله شدن شجره طیبه بسیج در سطح شهرستان این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمان حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشان‌دهنده دوراندیشی و تدبیر امام راحل بود که نیرویی مردمی برای خدمت به کشور ایجاد کند، افزود: در طول سال‌هایی که بسیج فعالیت کرده همه برکات این نیرو را در عرصه‌های مختلف سازندگی، دفاع مقدس، روشنگری و هر بخشی که نیاز بوده مشاهده کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: بسیج هرجا وارد شده موفق بوده و به کمک سایر نهاد‌ها آمده است و همیشه خوش درخشیده است که آثار این حضور را در همه بخش‌ها می‌توان دید وامروز نیز در عرصه جهاد تبیین وارد شده است و هرکس که توانایی دارد در این عرصه باید وارد شود و روشنگری کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان یک جهان رسانه‌ای را علیه کشور به راه انداخته‌اند و همه دشمنان به میدان آمده‌اند و باید مراقب فتنه‌های دشمنان باشیم؛ این فتنه‌ها برای جلوگیری از پیشرفت‌های کشور است و دشمنان نمی‌خواهند ایران در عرصه‌های مختلف قوی شود.

مختاری با بیان اینکه تمام معاندین در این فتنه اخیر پای کار آمده بودند، اما به لطف خدا و با حضور با بصیرت مردم این فتنه هم خنثی شد، ادامه داد: دشمنان می‌دانند در عرصه‌های مختلف فضایی نظامی، نانو، هسته‌ای و دیگر بخش‌ها انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی کرده است و دشمن تاب باور این پیشرفت را ندارد، بنابراین فتنه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این فتنه اخیر این بود که امنیت ما و پیشرفت کشور را مختل کنند و ایران را تجزیه کنند، اظهار کرد: بحث جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی و امیدآفرینی بسیار مهم است و برنامه‌های هفته بسیج بر این اساس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نقش رسانه‌ها در بیان دستاورد‌ها و ایجاد امید در جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امیدآفرینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..