تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش هیئت نوجوانان شهیده ولایت برای شبهه‌زدایی

جلسه کادر نوجوان هیئت شهیده ولایت، پایگاه خواهران حضرت زینب(س) با حضور فرمانده پایگاه و نوجوانان بسیجی مسولیت‌پذیر این هیئت برگزار و در این نشست بر لزوم شبهه‌زدایی از قشر جوان و نوجوان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه محبوبی فرمانده پایگاه خواهران حضرت زینب(س) در میان کادر نوجوان هیئت شهیده ولایت گفت: هدفمان از هیئت فقط مداحی و سخنرانی و پذیرایی نیست، هدف ما کسب معرفت و توحید نوجوانان در هیئت است که باید در بحث توحیدی و معرفتی قدمی عمیق برداشته شود.

وی گفت: نباید مطالبی که برای نوجوانان این هیئت بیان می‌شود همراه با ابهام باشد و او را در شک رها کنیم، بنابراین زمانی که از روضه برای بیان حقایق تاریخی استفاده می‌شود باید با دقت و ظرافت لازم جملات را ادا کرد، تا در زمانی کوتاه ابهامات نوجوانان برطرف شده و با یک کشف شیرین از هیئت خارج شوند.

خانم آقازاده مشاور هیئت نیز در این جلسه گفت: باید تصویر ذهنی هیئت که یک کار شلخته را به ذهن می‌آورد را برهم بزنیم و دیدگاهی نو برای نوجوانان سرزمین به همراه بیاوریم.

تلاش هیئت نوجوانان شهیده ولایت برای شبهه‌زدایی

انتهای پیام/متین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش هیئت نوجوانان شهیده ولایت برای شبهه‌زدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..