تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت در مقابل هتاکی به شهدا ظلم به دین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، گرامیداشت شهدای حضرت شاهچراغ و شهدای امنیت اغتشاشات اخیر و طلبه شهید بهشهری آرمان علی وردی از سوی خانه مداحان شرق مازندران در مسجد حضرت فاطمه (س) با سخنرانی امام جمعه بهشهر بر گزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جباری ضمن محکوم کردن حرکت منفور منافقین و ایادی استکبار گفت:دشمنان قسم خورده انقلاب گمان می‌کنند با به شهادت رساندن مردم ما و جوانان ما می‌توانند مردم ما را از کشور و سرزمین ما بد بین کنند، ولی کور خواندند و بدانند مردم ایران مقتدایی همچون امام راحل داشتند که فرمود با کشتن ما مردم بیدار‌تر می‌شوند.

امام جمعه بهشهر گفت: در پی اغتشاشات اخیر یکبار دیگر مردم با حضور میلیونی خود در ۱۳ ابان امسال کشور را بیمه کردند.

وی افزود مجلس شهید علی وردی در حقیقت یک مجلس تربیتی است چرا که شهدا برای ما و زندگی دنیوی و اخروی ما یک الگوی تمام عیار هستند.

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:یکی از بزرگترین ویژگی شهدا اینست که شهدا با به شهادت رسیدن به مقام کرامت می‌رسند.

امام جمعه بهشهر در ادامه در پی اغتشاشات اخیر افزود:دشمنان ما با هدف و متاسفانه بعضی هم از روی نادانی به حریم شهدا و دین و مذهب ما دهن کجی می‌کنند و چنانچه ما سکوت کنیم در حقیقت ظلم به حکومت و دینمان کردیم.

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: وقتی اغتشاشگران دستگیر می‌شوند می‌گویند ما فریب خوردیم و این خود نوعی فریبکاری است.

امام جمعه بهشهر گفت: اگر ما می‌خواهیم در جامعه سربلند باشیم و در دنیا و اخرت سعادتمند قرار بگیریم باید پیرو راه شهدا باشیم چرا که این‌ها به مقام وجه االهی رسیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت در مقابل هتاکی به شهدا ظلم به دین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..