تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای کلاس های طرح رایگان آموزش هنر در شهرستان کوهبنان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ دکتر توکلی فرماندار شهرستان کوهبنان با همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلاس های طرح رایگان آموزش هنر بازدید کرد .

وی ضمن ابراز خرسندی در برگزاری این طرح در شهرستان کوهبنان  به هنرجویان یادآورشد،  از این فرصت استفاده نموده و ضمن شرکت در کلاسها از تجربیات اساتید استفاده نمایند  ودر برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان همکاری و حضور مستمر داشته باشند.

وی  خواستار برگزاری بیشتر چنین کلاسهای آموزشی در شهرستان شد.

در ادامه  حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی  شهرستان کوهبنان در خصوص نحوه برگزاری کلاسهای طرح رایگان آموزش هنر در شهرستان ها توسط اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان توضیحاتی را ارائه نمودند.

کلاسهای طرح آموزش رایگان هنر در شهرستان کوهبنان شامل: طراحی و نقاشی ، فن وبیان ، سفالگری وطراحی چهره می باشد که علاقمندان به هنر می توانند در این کلاسها ثبت نام نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای کلاس های طرح رایگان آموزش هنر در شهرستان کوهبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..