تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشراف اطلاعاتی و امنیت پایدارتر ماهیت حضور ارتش در مرزها است/ آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تایباد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون شهرستان تایباد افزود: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی، آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان است و امنیت را در مرز‌ها برقرار می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه استقرار ارتش در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست؛ بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است تصریح کرد: سربازان این نیرو دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرز‌های کشور دفاع کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکیدکرد: اگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خطایی انجام دهند، طومار عمر آن‌ها را در کمترین زمان درهم می پیچیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: یگان‌های لشکر ۷۷ خراسان قرارگاه شمال شرق ارتش در مرز‌های شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان هستند.

این فرمانده نظامی ابراز کرد: در این مرز‌ها اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند و قاطعانه جواب گرفتند.

گفتنی است بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیرسرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشراف اطلاعاتی و امنیت پایدارتر ماهیت حضور ارتش در مرزها است/ آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..