تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید ۲۳ هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین

ساعت: 09:41 منتشر شده در مورخ: 1401/08/19 شناسه خبر: 1909895

قندهاری با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند، گفت: روز گذشته چیزی حدود ۱۰ هزار نفر بازدید از این نمایشگاه داشتند و در شب دوم ۱۳ هزار برآورد می شود که از این نمایشگاه بازدید کرده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر قندهاری در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با استقبال خوب فعالان عرصه گردشگری و صنایع دستی در حال برگزاری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان  ادامه داد: پس از اینکه چهاردهمین دوره این جشنواره در گلستان برگزار شد  دو سال وقفه براثر ویروس کرونا در برگزاری این رویداد اتفاق افتاد و امسال شرایط برگزاری آن فراهم شد و شاهد برگزاری این جشنوراه هستیم.

قندهاری متذکر شد: این جشنواره ۱۷ تا ۲۱ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند به این برای بازدید از بخش های مختلف این جشنواره مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۳ غرفه در قالب صنایع دستی و اقامت بوم گردی و سیاه چادورها سوغات و غذای سنتی  در این جشنواره در نظر گرفته شده و ۲۱ گروه شعر آیینی در این جشنواره حضور دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری ازدواج اقوام ۱۴ زوج جوان و برگزاری بازی های بومی و محلی به صورت رسمی در این جشنواره برگزار می شود.

قندهاری ابراز داشت: حضور سرمایه گذاران خصوصی در این جشنواره و ارائه بسته های مختلف سرمایه گذاری برای توسعه گلستان نیز توجه شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون 23 هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند، گفت: روز گذشته چیزی حدود ۱۰ هزار نفر بازدید از این نمایشگاه داشتند و در شب دوم ۱۳ هزار برآورد می شود که از این نمایشگاه بازدید کرده باشند.

این مقام مسئول افزود: استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته و پیش بینی می شود در  شب های آینده بیش از ۲۰ هزار نفر بازدید از این جشنواره خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید ۲۳ هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..