تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیوار دفاعی گرگان به تخت جمشید تنه می‌زند/ دولت سیزدهم غبار محرومیت را از گلستان بزداید

ساعت: 20:59 منتشر شده در مورخ: 1401/08/17 شناسه خبر: 1909582

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: دیوار دفاعی گرگان به تخت جمشید تنه می‌زند ولی به آن کم توجهی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمدجواد ساوری در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اظهار کرد: اینجا تا به حال گل ستان بوده و گل ها و ظرفیت‌هایی که می‌توانست قابلیت شکوفایی داشته باشد؛ نتوانستیم به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل بودجه ریزی قرار داریم انتظار است توجه ویژه ای به استان شود.

ساوری بیان کرد: انتظار داریم از این استان به عنوان یک استان گردشگری حمایت شود و در همین راستا، هفته گذشته در مجلس، رزومه کوچکی از این استان و ظرفیت‌های آن در  مطرح کردیم و امید داریم به این ظرفیت‌ها و مواهب توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم معطوف به محرومیت زدایی است و امید داریم به گلستان که با وجود مواهب طبیعی مختلف در محرومیت است گ؛ توجه شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: دیوار تاریخی گرگان با تاریخ یک هزار و ۶۰۰ ساله می‌تواند به تخت جمشید شیراز تنه بزند ولی تاکنون مغفول باقی مانده است.

ساوری بیان کرد: در نزدیکترین نقطه دیوار در یک بومگردی از ۷۳ کشور دنیا توریست وارد استان می‌شود و باید با همت دولت، این اثر تاریخی را به خوبی معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیوار دفاعی گرگان سومین تاریخی دنیا است و از نظر عدم مداخلات بشری رتبه نخست را  در دنیا دارد.

این مقام مسئول به جزیره آشوراده اشاره کرد و گفت: باید با همت دولت محترم جزیره آشوراده تعیین  تکلیف شود و هم اینکه دیوار تاریخی را از مظلومیت و مهجوریت خارج کنیم و شاهد رونق گردشگر باشیم.

ساوری افزود: متاسفانه به دلیل کم توجهی گذشته جزو ۵ استان آخر کشور از نظر بهره مندی هستیم  و با وجود این یک مظلومیت خاصی به چهره استان ایجاد کرده و امید داریم با حمایت دولت سیزدهم غبار محرومیت را از چهره استان بزداییم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیوار دفاعی گرگان به تخت جمشید تنه می‌زند/ دولت سیزدهم غبار محرومیت را از گلستان بزداید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..