تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی مکانیزم همکاری اجرای پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود

ساعت: 14:20 منتشر شده در مورخ: 1401/08/15 شناسه خبر: 1908956

استاندار گلستان گفت: دستگاه‌های اجرایی در استان مطالبه دارن در اجرای پروژه زهکشی قرارگاه خاتم در کنار آنها باشد و به اجرای پروژه های بزرگ استان کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در جلسه قرارگاه خاتم انبیاء با مسئولان استانی گلستان در خصوص آخرین روند پروژه های استان گلستان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان تمایل دارند در اجرای پروژه زهکشی قرارگاه خاتم در کنار آنها باشد و به اجرای پروژه های بزرگ استان کمک کند.

 استاندار گلستان به پروژه سد نرماب و اجرایی مسیر انحرافی آن اشاره کرد و گفت: در سد چایلی نیز آمادگی همکاری مشترک با مجموعه قرارگاه خاتم وجود دارد.
زنگانه افزود: مرمت و بازسازی آب بندان ها نیز به قرارگاه خاتم از سوی سازمان جهاد کشاورزی پیشنهاد شده و پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود نیز با مکانیزمی که در جلسه دوم برگزار می شود به منظور همکاری با قرارگاه خاتم مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: پروژه مرکز لجستیک کلنگ زنی شده و ۸۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت در سفر رئیس جمهور به گلستان تخصیص اعتبار دارد و امید داریم بتوانیم این پروژه را با همکاری قرارگاه اجرایی کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: بیمارستان طالقانی نیز دانشگاه علوم پزشکی تمایل دارد با همکاری قرارگاه خاتم ساخته شود و گودبرداری و فاز نخست پروژه نیز به پایان رسانده است.

زنگانه در پایان از خدمات قرارگاه خاتم و سپاه برای آبرسانی به 430 روستای استان گلستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی مکانیزم همکاری اجرای پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..