تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه اشتباهات‌شان را بپذیرند جز من!

ساعت: 12:58 منتشر شده در مورخ: 1401/08/14 شناسه خبر: 1908609

پزشکیان، بدون ذره‌ای احساس ندامت و اصلاح موضع قبلی همچنان در جایگاه مدعی و مطالبه نشسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس در مصاحبه ای که دنیای اقتصاد آنرا منتشر کرد، پیرامون حوادث اخیر گفته است: «همه ما مقصر هستیم زیرا طوری رفتار کردیم که نتیجه آن، وضعیت فعلی است و به جای اینکه واقعیت را تحلیل و برای آن راه حل ارائه دهیم، با مردم صادقانه صحبت کنیم و اشتباهاتمان را بپذیریم، همچنان دنبال دشمن خارجی هستیم اما مشکلات اینگونه حل نمی شود.»

راه حل های ادعا شده از سوی پزشکیان و طعنه او مبنی بر اینکه «همه باید اشتباهاتمان را بپذیریم»؛ در حالی است که شخص پزشکیان همان کسی است که در ابتدای حواشی مربوط به درگذشت تصادفی مرحومه مهسا امینی، در تلویزیون حاضر شد و چشم در چشم ملت اینطور اظهار کرد که مرگ مهسا امینی نمی تواند تصادفی باشد!

گزاره ای که به اذعان تمام آگاهان و تحلیلگران؛ در کنار سایر عوامل موجب شعله ور شدن اغتشاشات شد.

حال وی بدون ذره ای احساس ندامت و اصلاح موضع قبلی همچنان در جایگاه مدعی و مطالبه نشسته است.

قابل توجه آنکه مقام معظم رهبری نیز در یکی از سخنرانی های اخیر خود تأکید کردند که خواص باید مواضع غلط خود در این رابطه را اصلاح کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه اشتباهات‌شان را بپذیرند جز من!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..