تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌قراری برای یافتن پاسخ یک سوال/ پیام امید از حسینیه امام(ره) به مدارس تبریز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، صبح چهارشنبه ۱۲ آبان روزی خاطره انگیز برای من و یاران مدرسه ای ام در سراسر کشور بود. روزی که به بهانه روز دانش آموز با رهبر عزیزمان دیدار و تجدید بیعت کردیم و من بعنوان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی به همراه ۵ نفر از دانش‌آموزان تبریزی دیگر به نمایندگی از بچه مدرسه ای های دهه هشتادی تبریزی خود را به حسینیه امام خمینی(ره) رسانده بودیم.

ما در این دیدار نماینده دانش‌آموزان کشور بودیم و با صحبت‌های رهبر عزیز بیشتر و بیشتر برایمان ثابت شد که جوان امروزی تنها در کالبد جوان و نوجوان ظاهر نمی شوند بلکه می‌توانند یک شخص متاثر و مفید و تاثیر گذار در جامعه خویش باشند.

حضرت آقا مثل همیشه به جهاد تبیین اشاره خاصی داشتند و ما را دعوت به جهادگر بودن و ماندن در این راه مبارک و ارزشمند انقلاب کردند و ما امروز بیشتر از گذشته و بیشتر از جوانان گذشته باید تلاش کنیم نه اینکه دشمنان ما قدرتمند هستند و نمی شود آنها را شکست داد بلکه دشمنان روز به روز ضعیف تر می شود اما گره گشایی از مشکلات و دشمنی‌های امروزی کمی سخت تر است و نیازمند بصیرت و آگاهی کامل در جوانان است.

بعد از دیدار پرخاطره مجال را غنیمت دانسته و با تنی چند از دانش آموزان تبریزی حاضر در حسینیه همکلام می شوم تا حال خوبمان را برای همدیگر شرح دهیم.

محمد مهدی اسدی دانش آموز آموز منتخب اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس تبریز از حس حال خود چنین می گوید: هیچ کلمه ای نمی‌تواند حس حال موجود در روز دیدار با حضرت آقا را توصیف کند. من همیشه سخنرانی حضرت آقا را دنبال می کردم و از لحظه ورود یک استرس خاص و عجیبی داشتم.

او می افزاید: در سخنرانی های حضرت آقا همیشه پشت منبر یک حدیث یا آیه ایی نصب می شود و این بنر های نصب شده برایم همیشه جالب و پیام رسان موضوعی بوده است و بسیار مشتاق بودم تا هر چه سریعتر وارد حسینیه شوم و پیام مهم را دریابم. روی بنر نصب شده آیه و حدیثی نبود بلکه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بود و این برایم بسیار جالب بود.

این دانش آموز تبریزی ادامه می دهد: پرچم نصب شده ایران و همچنین بنر بزرگ شهدای شاهچراغ برایمان موضوعات مختلفی را به نمایش می‌گذاشت و ما تا لحظه شروع دیدار با دانش آموزان استان های دیگر در این باب صحبت می‌کردیم و هر کدام نظر  متفاوتی داشتند و هر کسی پیام های مختلفی را برای خود ترسیم کرده بود اما همگی منتظر ورود حضرت آقا بودیم تا جواب خود را بگیریم.

اسدی لحظه دیدار با رهبر انقلاب را چنین توصیف می کند: لحظه دیدار فرا رسیده بود و همه بی قرار بودند. حضرت آقا آمده بودند و هر کسی می خواست به بهترین شکل عرض ادب و ارادت خود را خدمت ایشان برساند. ایشان میان بیانات خود به پاسخ سوال بسیاری از ما جواب دادند و دلیل نصب پرچم بر افتخار ایران در چنین روزی را برایمان روشن ساختند. فرمودند الان موفقیت بخش های مهم کشور از جمله دانش بنیان و نانو تکنولوژی و … توسط دهه شصتی ها و هفتادی ها رقم می خورد و آینده از آن دهه هشتادی هاست و پرچم چشم انداز موفقیت دهه هشتادی هاست.

عطا خباز دیگر دانش آموزان تبریزی که بعنوان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی به حضور حضرت یار مشرف شده بود. او به تبریزبیدار می گوید: با توفیقات خدای متعال در محضر مقام معظم رهبری بودیم و عهد بستیم تا به تک تک وظایف خود در باب پیشرفت کشور عمل کنیم و برای ماندگار بودن ایران قوی بیشتر از قبل مطالعه و تحقیق پژوهش داشته باشیم و نگذاریم دشمن حتی به فکر اشغال ذره ای از این خاک و فرهنگ را داشته باشند.

خباز ادامه می دهد: امیدوارم هر یک از ما جوانان و دانش آموزان در بیست سال آینده در هر پست و مقامی باشیم پای آرمان های این انقلاب بمانیم و هر روز بیشتر از قبل برای ایرانی مقتدر تلاش کنیم چرا که تلاش برای ماندگار بودن ایرانی قوی وظیفه آحاد مردم است و ما همگی از تار و پود ایران هستیم.

در ادامه گفتگو با دانش آموزان تبریزی حاضر در حسینیه امام خمینی(ره) به سراغ مبینا قاسمی نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی می روم. او به تبریزبیدار می گوید: حضرت آقا  به سه موضوع مهم اشاره کردند که یکی از آنها انتقال قدرت از غرب به آسیا است و بنیان گذاری اقتدار توسط جمهوری اسلامی است.

قاسمی می افزاید: رهبر معظم انقلاب به ما مثل همیشه یاد آوری کردند که چشم امیدشان به ما جوانان است. ایشان یاد آور شدند که هدف دشمن از ابتدا یکی بوده و هست و ما جوانان باید دقیق تر از گذشته در مقابل دشمنان بایستیم.

این دانش آموزان تبریزی شعار «گوش به فرمان ولی به سوی ایران قوی» را یادآور شده و همه دانش آموزان و همکلاسی ها و هم سن سالان خود را برای همکاری و همیاری برای ایران قوی فرا می خواند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌قراری برای یافتن پاسخ یک سوال/ پیام امید از حسینیه امام(ره) به مدارس تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..