تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد غول‌ها در الکلاسیکوی فوتسال ایران

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1401/08/12 شناسه خبر: 1908131

دو تیم همیشه مدعی مس سونگون و گیتی‌پسند حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در مهمترین بازی هفته دوازدهم و ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور فردا (جمعه) تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند‌، دیداری که به الکلاسیکوی فوتسال ایران معروف است‌.

تقی‌پور اسب قهرمانی را زین کرده است

مس سونگون که با کسب ۴ مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور پرافتخارترین تیم این مسابقات محسوب می‌شود، در فصل گذشته پس از قهرمانی‌های متوالی‌ رقابت را به گیتی‌پسند واگذار و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

نارنجی‌پوشان ورزقان در فصل جاری به دنبال بازگشت به مدار قهرمانی بوده و اسب خود را برای این منظور زین کرده‌اند. شاگران اسماعیل تقی‌پور در ۸ هفته گذشته رقبای خود را یکی پس از دیگری از پیش‌رو برداشته و با بردهای پیاپی یکه‌تازی می‌کنند.

کشاورز در سودای دومین جام

گیتی‌پسند، مدافع عنوان قهرمانی درحالی میزبان مس سونگون خواهد بود که در سودای دفاع از این عنوان بوده و امیدوار است تا با هدایت محمد کشاورز سرمربی جوان خود و به رهبری علی‌اصغر حسن‌زاده برای دومین بار پی در پی جام را بالای سر ببرد.

سرخ‌پوشان نصف جهان گرچه در برخی دیدارهای فصل جاری متزلزل ظاهر شده و امتیازات مهمی را از دست داده‌اند اما در خانه تیمی شکست‌ناپذیر بوده و به رقبای خود باج نداده‌اند. قدرت‌نمایی در دیدارهای خانگی وجه مشترک امسال دو تیم است.

استقبال مس از گیتی با جشنواره گل

در هفته گذشته، مس سونگون در تبریز به یک پیروزی پرگل دست یافت و با نتیجه ۷ بر ۲ میهمانش آناصنعت پاسارگاد قم را درهم کوبید. گیتی‌پسند نیز در خانه رکن آذین خاورمیانه با ۲ گل به برتری رسید تا همچون رقیب با دست پر به استقبال دوئل سنتی بیاید.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با ۹ برد و یک باخت و کسب ۳۰ امتیاز با برخورداری از بهترین خط آتش صدرنشین است و گیتی‌پسند با ۸ برد، ۲ مساوی و یک باخت ۲۶ امتیازی بوده و به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده در جایگاه دوم قرار دارد.

فرصت طلایی در راه قهرمانی

مسی‌ها اگر بتوانند این دیدار را با برد به اتمام برسانند، گام بلندی به سوی قهرمانی برمی‌دارند و در سوی دیگر گیتی‌پسندی‌ها برای کاهش فاصله نیازمند کسب سه امتیاز هستند. گیتی به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی جبران اختلاف موجود در ادامه فصل بسیار دشوار خواهد بود.

این درحالی است که تقسیم امتیازات در جدال فردای گیتی‌پسند و مس سونگون به کام تیم‌های کراپ و سن‌ایچی خواهد بود که در صف مدعیان پشت سر دو نماینده آذربایجان و اصفهان قرار دارند و مترصد لغزش آن‌ها می‌باشند.

گیتی برگ برنده را روی هوا زد!

در آستانه این دیدار، گیتی‌پسند توانست “فرهاد فخیم” کاپیتان و ستاره باسابقه مس سونگون را که از ارکان اصلی قهرمانی‌های اخیر این تیم بود، جذب کند. آن‌ها از اختلافات پیش آمده در اردوی تیم ورزقانی نهایت استفاده را برده و برگ برنده رقیب را روی هوا زدند!

هرچند فخیم در این بازی نمی‌تواند گیتی‌پسند را همراهی کند اما این انتقال پرسروصدا که بمب نقل‌وانتقالات نیز لقب گرفت، برای مسی‌ها حاشیه‌ساز شده و از نظر روانی تاثیر منفی روی این تیم و البته مثبتی روی تیم اصفهانی گذاشته است.

چرخ گیتی به کام گیتی!

در فصل گذشته گیتی‌پسند در دیدارهای رودررو بهتر از مس سونگون عمل کرد بدین ترتیب که در دیدار رفت در تبریز با تساوی ۳ بر ۳ میزبانش را متوقف کرد و در دیدار برگشت موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

باید منتظر ماند و دید که در جدال حساس دو غول فوتسال کشور چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و آیا مس سونگون موفق به تداوم بردهای متوالی در لیگ خود می‌شود و یا گیتی‌پسند بازهم سد راه این تیم شده و ترمز نارنجی‌پوشان را خواهد کشید؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد غول‌ها در الکلاسیکوی فوتسال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..