تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۴۰هزار واحد مسکونی توسط بسیج در کشور

ساعت: 10:33 منتشر شده در مورخ: 1401/08/12 شناسه خبر: 1908041

سردار سلیمانی گفت: ساخت ۴۰هزار واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در کشور در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار سلیمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: به همت بسیج سازندگی ساخت ۴۰هزار واحد مسکونی در سطح کشور برنامه ریزی شده که ۱۵۰۰ مورد آن در گلستان است.

رئیس سازمان بسیج مستثعفین ادامه داد: مدت زمان کمتر از یک سال برای ساخت این پروژه‌ها در نظر گرفته شده و در مواردی که زمین تامین شده، اقدام کردیم.

سردار سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر ساخت بیش از ۵هزار واحد مسکونی در دست احداث است و با تامین زمین امید داریم بقیه نیز اجرایی شود.

وی به پروژه‌های آبرسانی بسیج سازندگی در کشور اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در مدت سه سال اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۴۰هزار واحد مسکونی توسط بسیج در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..