تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت "جهاد تبیین" بر

ساعت: 13:21 منتشر شده در مورخ: 1401/08/11 شناسه خبر: 1907852

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین مطرح کرد؛

زهرا براتی گفت: جمعی از مادران مسجدی به همراه فرزندان دهه هشتادی خود در مسجد امام علی (علیه السلام) اسفراین حضور یافتند و به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهکارهای "جهاد تبیین" را فرا گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا براتی، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین و رابط کانون های مساجد این شهرستان در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: این کارگاه با مشارکت کانون حضرت امام صادق(علیه السلام) مسجد امام علی و پایگاه بسیج حضرت سکینه (سلام الله علیه) در محل این مسجد برگزار شد.

وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، برای بیداری نسل جوان خصوصا در فضای رسانه به حدیثی از امام علی علیه السلام  با این مضمون که «هرکس که عبرت گرفت بصیر شد وهرکس که بصیر شد حق را فهمید و هرکه حق را فهمید عالم شد» گفت:  مادران حاضر در جلسه و نوجوانان دهه هشتادی همراهشان  با تعمق و تفکر بیشتری حوادث پیرامون خود و مسایل پیش آمده در کشور را ارزیابی وتحلیل کنند.

براتی همچنین توصیه کرد: فریب ظاهرسازی ودروغ پردازی های دشمن در فضای رسانه و هر آنچه را که در فضای مجازی می بینند را نخورند و باور نکنند بلکه با تحلیلی درست، حوادث واتفاقات پیش آمده را بهتر رصد وارزیابی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت "جهاد تبیین" بر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..