تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی متن سریال خاندان اژدها House of the Dragon

آلبوم کامل آهنگ ها و موسیقی متن سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) اثری از رامین جوادی (Ramin Djawadi) میباشد که شامل 44 قطعه موسیقی و در سال 2022 منتشر شده است.

موسیقی خاندان اژدها که پیش درامدی از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) میباشد، همانند بازی تاج و تخت توسط رامین جوادی ساخته شده است و مجددا از تم اصلی تیتراژ ابتدایی آن استفاده شده است.

این آلبوم هم اکنون با کیفیت بالا (Flac 24bit) در جاست موزیک قرار گرفته است، امید است لذت ببرید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

آهنگ ها و موسیقی متن سریال خاندان اژدها یا خاندان تارگرین House of the Dragon

آهنگ ها و موسیقی متن سریال خاندان اژدها یا خاندان تارگرین House of the Dragon

خاندان اژدها House of the Dragon

خاندان اژدها که به عنوان پیش‌ درآمدی بر بازی تاج‌ و تخت (2011–2019)، یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است و توسط جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) و رایان کندال (Ryan Condal) برای HBO ساخته شده‌ است.

هر دو سریال بر پایه رمان‌های ترانه یخ و آتش اثر جرج آر. آر. مارتین ساخته شده‌اند. کندال و میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال بر اساس بخش‌هایی از رمان آتش و خون، حدود 200 سال قبل از وقایع بازی تاج‌ و تخت و 172 سال پیش از تولد دنریس تارگرین می‌گذرد. وقایع آن آغاز افول سلطنت خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد، که منجر به جنگ جانشینی تارگرین‌ها معروف به رقص اژدهایان می‌شود. تا این لحظه فصل اول آن در 10 قسمت به پایان رسیده است و برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

پس از موفقیت رامین جوادی برای ساخت 8 فصل کامل موسیقی سریال بازی تاج و تخت و بازخورد های خوب آن (3 نامزدی گرمی و 2 جایزه امی)، مجددا رامین جوادی برای ساخت موسیقی متن این سریال انتخاب شد.

خانه اژدها - خاندان اژدها House of the Dragon

خانه اژدها - خاندان اژدها House of the Dragon




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی متن سریال خاندان اژدها House of the Dragon»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..