تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آب‌گرفتگی و جاری‌شدن روان‌آب در مازندران

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1401/08/02 شناسه خبر: 1905583

محمدرضا رضوی نسبت به احتمال آب‌گرفتگی و جاری‌شدن روان آب‌های محلی در استان مازندران هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضوی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: با شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج تراز میانی جو، هوای مازندران از عصر دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه شرایط ناپایداری دارد.

وی نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب محلی و کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ها و محورهای کوهستانی هشدار داد و افزود: مقاوم سازی سازه‌های کم مقاوم و تابلوهای تبلیغاتی و پاکسازی کانال هدایت آب‌های سطحی به منظور انجام اقدام‌های پیشگیرانه تاکید شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ضمن توصیه به کوهنوردان برای خودداری از صعود به ارتفاعات، به دامداران نیز هشدار داد در طی این مدت از چرای دام در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

رضوی ادامه داد: شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از اواخر روز ابری به تدریج از سمت غرب استان با بارندگی و وزش باد گاهی نسبتاً شدید و در روز سه‌شنبه نیز ابری با بارندگی، وزش باد و کاهش دما و در ارتفاعات مه آلود و از شب با کاهش ابر پیش‌بینی می شود.

وی گفت: شرایط جوی مازندران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در روز جمعه نیز نیمه ابری از بعدازظهر ابری به تدریج همراه با رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آب‌گرفتگی و جاری‌شدن روان‌آب در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..