تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه مردم «پاجی» ساری از خلف وعده چندین‌ساله/ ویلا به جای درمانگاه در زمین یک روستا سبز شد+فیلم

ساعت: 13:10 منتشر شده در مورخ: 1401/08/01 شناسه خبر: 1905298

اهدای بیش از چهار هکتار زمین تعدادی از اهالی روستای پاجی در دهه هفتاد به یکی از اهالی روستا که مدعی شده بود در این مکان با احداث درمانگاه و ایجاد اشتغال، عمران و آبادی روستا را فراهم می‌آورد؛ اکنون پس از خلف وعده‌ی بیش از دو دهه‌ای و احداث شهرک ویلایی در زمین اهدایی به محل مناقشه و اختلاف تبدیل شده است که مالباختگان از دستگاه قضا ورود به این ماجرا را برای حل‌وفصل قانونی مطالبه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ اهدای بیش از 4 هکتار زمین تعدادی از اهالی روستای پاجی ساری در دهه هفتاد به یکی از اهالی روستا که مدعی شده بود در این مکان با احداث درمانگاه و ایجاد اشتغال، عمران و آبادی روستا را فراهم می‌آورد؛ اکنون پس از خلف وعده‌ای بیش از دو دهه‌ای و احداث شهرک ویلایی در زمین اهدایی به محل مناقشه و اختلاف تبدیل شده است که مالباختگان از دستگاه قضا ورود به این ماجرا را برای حل‌وفصل قانونی مطالبه دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه مردم «پاجی» ساری از خلف وعده چندین‌ساله/ ویلا به جای درمانگاه در زمین یک روستا سبز شد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..