تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام عملیات زیر سازی و آسفالت‌ریزی میدان جهاد بستگی به نظر پلیس دارد

ساعت: 15:30 منتشر شده در مورخ: 1401/07/20 شناسه خبر: 1902847

شهردار زنجان با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت‌ریزی میدان جهاد نهایت ۱۱ روز زمان نیاز دارد گفت: اتمام این عملیات وابسته به نظر پلیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروز‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه میدان جهاد نیز جزو برنامه‌ های شهرداری برای زیر سازی و آسفالت قرار داشت، اظهار کرد: اقدامات عملیاتی در این میدان از روز‌های گذشته آغاز شده است.

وی افزود: شهرداری میتوانست با یک آسفالت سطحی میدان جهاد را ترمیم و آسفالت‌ریزی کند اما این اقدام را انجام نداد چراکه به دلیل عبور و مرور ماشین‌آلات سنگین در مدت کوتاهی وضعیت آسفالت‌ریزی دوباره به هم میریخت و شاهد خرابی آسفالت می‌شدیم اما این اقدام را انجام ندادیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه نوع حرکت‌ها در این میدان به نوعی است که نیرو‌های گریز از مرکز ایجاد می‌شود، بنابراین مجبور هستیم برای داشتن آسفالت ماندگار زیرسازی را به درستی انجام دهیم، گفت: این اقدام شهرداری سبب ترافیک در میدان جهاد شده و از مردم خواهشمندیم تحمل کنند تا با کیفیت این محل را نیز آسفالت‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا آسفالت‌ریزی در این محل با تاخیر انجام می‌شود چراکه همین امر سبب بروز تصادفات و مشکلاتی در میدان جهاد شده است، گفت: پلیس اجازه فعالیت در این منطقه را نمی‌دهد و اگر اجازه دهد اقدامات را سریعا به اتمام می‌رسانیم.

فیروز فر با بیان اینکه بروز ترافیک بالا در میدان جهاد دلیلی است که پلیس مانع از ادامه اقدامات شهرداری می‌شود، عنوان کرد: برای اینکه این میدان در آینده دچار مشکل و خرابی آسفالت نشود باید مورد زیر‌سازی بتن الیافی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر پلیس اجازه دهد در مدت حداقل ۱۰ روز زیرسازی میدان جهاد به اتمام می‌رسد، گفت: پس از زیرسازی نیز در مدت یک روز آسفالت‌ریزی محل به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام عملیات زیر سازی و آسفالت‌ریزی میدان جهاد بستگی به نظر پلیس دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..