تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشک متخصص زنان در شهرستان طارم مستقر شد

ساعت: 12:14 منتشر شده در مورخ: 1401/07/09 شناسه خبر: 1900372

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان طارم گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد پزشک متخصص زنان در شهرستان طارم مستقر شده و در حال ارائه خدمت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا طیبی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حضور متخصص زنان در شهرستان طارم یکی از ضروریات بود و تبدیل به یکی از مطالبات اساسی مردم شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد پزشک متخصص زنان در شهرستان طارم مستقر شد.

وی افزود: در طول ماه؛ دو هفته متخصص زنان در حال ارایه خدمت است و دو هفته رزدیدنت حضور داشته و تمام کار‌های مربوط به متخصص زنان را برای مادران باردار انجام می‌دهد.

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان طارم با بیان اینکه متخصص زنان در شیفت صبح در کلینیک وابسته به بیمارستان شهدای طارم مستقر است، گفت: در شیفت بعد از ظهر نیز در صورت نیاز اورژانسی پزشک در بیمارستان حضور می‌یابد.

وی تصریح کرد: در کل ماه متخصص زنان در شهرستان طارم حضور دارند و مشکلی از این بابت در شهرستان نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشک متخصص زنان در شهرستان طارم مستقر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..