تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدای روستای اندریه فیروزکوه

یادواره ۲۰ شهید روستای اندریه فیروزکوه از توابع بخش ارجمند این شهرستان همزمان با اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران؛ سردار داوود روشنی از فرماندهان سپاه پاسداران و دفاع مقدس در این مراسم امنیت را بزرگترین دستاورد جنگ تحمیلی دانست و گفت: امروز علیرغم شرایط موجود در خاورمیانه، اما جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در برابر زیاده خواهی غرب و آمریکا ایستاده است.

یادواره شهدای روستای اندریه فیروزکوه


سردار روشنی با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا از بزرگترین سرمایه‌های نظام هستند، افزود: حرکت انقلاب اسلامی در مسیر نهضت حسینی منشا برکات بیش از پیش خواهد بود.


فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در جنگ علیه جبهه باطل قطعا پیروزی نهایی با رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است، تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره و سیره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل نوجوان و جوان بسیار مهم است.

این مراسم با روایتگری خاطرات جنگ تحمیلی ، مداحی و سینه زنی همراه بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدای روستای اندریه فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..