تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای فیروزکوه در موکب کربلا

یادواره ۴۸۶ شهید جنگ تحمیلی و ۳ شهید مدافع حرم فیروزکوه در موکب شهدای این شهرستان در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران؛ در این مراسم معنوی که با حضور زائران ، امام جمعه و برخی از مسئولین فیروزکوه در در خیابان میثم تمار در شهر کربلا و روبروی عمود ۹ در محل موکب این شهرستان برگزار شد یاد و خاطره و شهدا گرامی داشته شد.

برگزاری یادواره شهدای فیروزکوه در موکب کربلا


امام جمعه فیروزکوه در این مراسم معنوی گفت: بر اساس آیات و روایات مطرح شده در دین ما، مقام شهدا آنقدر بالاست که هر شهید می‌تواند ۷۰ نفر از اهل خود را شفاعت کند.


وی افزود: از کنار این مراسم و یادواره‌ها نباید به سادگی عبور کرد چرا که فرصت مغتنمی برای اینکه از شهدا بخواهیم تا برایمان دعا کنند و در اخرت هم دستگیر ما باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای فیروزکوه در موکب کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..