تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت ۷ هزار دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش

ساعت: 19:27 منتشر شده در مورخ: 1401/06/14 شناسه خبر: 1895314

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان:

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز در تابستان از برنامه های هفت‌گانه آموزش و پروش شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف دانش آموزی در طول تعطیلات تابستانی، اظهار کرد: ۹۰ اردوی یک روز در مناطق ۱۴ گانه آموزشی برگزاررشد که در این اردوها بیش از ۱۷۰۰ دانش آموز شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه به جز اردوهای یک روزه ۱۲۸ اردو دیگر در مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان برگزارشد که ۴۲۰۰ دانش آموز در این اردو ها شرکت کرده اند، تصریح کرد: مرحله اول طرح سکوی ایران قوی برگزار شده است و این طرح در مرحله داوری استانی قرار دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه هفت در هفت در استان زنجان، عنوان کرد: 7 پنج شنبه برای دانش آموزانی که در برنامه های غنی سازسی اوقات فراغت آمورش و پروش شرکت می کرد کلاس های عمومی برگزاری می شد.

وی با بیان اینکه عید غدیر در سطح استان زنجان برگزار شد و بیش از ۲ هزار دانش آموز در این جشن شرکت کرده اند، تصریح کرد: سوگواری احلی من العسل در سطح استان برگزار شد که بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز در این برنامه شرکت کردند.

میرزایی با بیان اینکه مدارس مجازی حفظ قرآن با مدیریت دارالقرآن های آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: پیاده روی مادران و دختران در سطح استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار دانش آموز در تابستان از برنامه های هفت گانه آموزش و پروش شرکت کردند، خاطر نشان کرد: بیش از ۴۲۹ دانش آموز و ۳۹۳ همکار فرهنگی در مرحله کشوری انواع مسابقات شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه ۱۲۴ دانش آموزش در انواع مسابقات کشوری در طول ایام بستان موفق به کسب رتبه کشوری شدند، افزود: ۳۶ همکار فرهنگی موفق به کسب رتبه های کشوری در انواع مسابقات شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت ۷ هزار دانش‌آموز در برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..