تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات‌رسانی سه‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان

ساعت: 11:10 منتشر شده در مورخ: 1401/06/10 شناسه خبر: 1894309

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در عهد خدمت پایان ندارد؛ گفت: سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم گلستان بسیج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با گلستان ما با اشاره به اجرای بیست و چهارمین مرحله رزمایش بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: در این راستا یکهزار و 800 بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بسیج را پیشتاز محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی دانست و افزود: رزمایش مومنانه محدود به کمک رسانی در روزهایی کرونایی نشده است و خدمات دهی به نیازمندان سرلوحه فعالیتهای بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی بیان کرد: میدان اقدام و عمل ۸۰ دانشجوی بسیجی برای محرومیت‌زدایی این بار در یک منطقه روستایی است که خدماتی نظیر آبرسانی، آموزشی، تربیتی، خیاطی، آرایشگری، نقاشی، بهداشت و درمان را برای رفع نیازهای مردم منطقه انجام می‌دهند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه کار‌های جهادی توقف‌ناپذیر است، افزود: گروه‌هایی که در قالب فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم سازماندهی می‌شوند به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز برای رفع نیاز‌های مردم پای کار هستند و این خدمت‌رسانی از روی جبر نیست.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات‌رسانی سه‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..