تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای ۲۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در پیشوا

فرماندار پیشوا گفت: دولت ثابت کرد به وعده خود برای اعتماد به جوانان پاییند است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت:امروز در شهرستان پیشوا شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات دولتی هستیم و در راستای رفع مشکلات این بخش، اهتمام ویژه‌ای داشته و طرح یکشنبه‌های تولید اجرا و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در یکسال گذشته ۲۱۰۰ فقره تسهیلات بانکی در زمینه ازدواج، فرزندآوری، اشتغال، خرید کالا و ... در شهرستان پیشوا اعطا شده که از این تعداد، ۲۵۰ وام در زمینه فرزندآوری بوده است.

تاجیک نوری ادامه داد: آمار ارائه تسهیلات نشان می‌دهد اگر دولت بیان می‌کند برای فرزندآوری برنامه دارد، این شعار نیست بلکه آن را در عمل ثابت می‌نماید.

وی گفت: دولت به جوانان اعتماد کرد و نشان داد که به وعده خود پایبند است؛ میانگین سنی مدیران شهرستان پیشوا نسبت به قبل، ۹ سال کاهش پیدا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای ۲۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..