تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد سنگر جهاد و محور مبارزه با طاغوت است/ شهدا محصول و تربیت مسجد هستند

ساعت: 13:16 منتشر شده در مورخ: 1401/05/30 شناسه خبر: 1891459

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا دیلمی گفت: مساجد سنگر تحول، پویایی و تغییرات جامعه ناب است که ساحت‌های مختلفی مانند معنوی، اجتماعی، تبلیغی و ترویجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا دیلمی در گفت‌وگو با گلستان ما به‌ مناسبت روز جهانی مسجد، اظهار کرد: اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم یکی از اقدامات اساسی پیامبر گرامی اسلام بعد از هجرت به مدینه ساخت مسجد بود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این‌که مسجد پایگاه تمدن و بصیرت‌افزایی است، خاطر نشان کرد: مسجد را آن‌گونه که خداوند متعال در قرآن و ائمه معصومین معرفی کرده‌اند باید بشناسیم چرا که مساجد محل عبادت، پایگاه سیاست و مظهر فکر و پیوندهای اجتماعی هستند.

وی افزود: مساجد سنگر تحول، پویایی و تغییرات جامعه ناب است که ساحت‌های مختلفی مانند معنوی، اجتماعی، تبلیغی، ترویجی است.

دیلمی مساجد را سنگر جهاد و محور تربیت و مبارزه با طاغوت دانست و ابراز کرد: در مساجد ترویج ایثار صورت می‌پذیرد ضمن این‌که مساجد پایگاه صیانت بخشی در برابر تهاجم‌های دشمنان هستند چرا که تحکیم وحدت و انسجام اسلامی در این پایگاه اجتماعی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس‌از انقلاب اسلامی که با رویکرد مکتب عاشورا شکل گرفت امام‌خمینی ره را از مسجد و محلات شروع کرد و اگر به سیره شهدای انقلاب اسلامی نگاه کنیم می‌بینیم شهدا محصول تربیت مسجد هستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات گلستان متذکر شد: سازمان تبلیغات اسلامی که یکی از موالید انقلاب اسلامی است افق راهبردی خود را بر اساس مسجد قرار داده چراکه مساجد مهم‌ترین مکان برای دلسوزی اسلام ناب هستند.

دیلمی با اشاره به رویکرد ویژه‌ سازمان تبلیغات نسبت‌به مساجد عنوان کرد: ما به‌دنبال مسجد جامع پرداز هستیم و اعتقاد داریم جوانان و نوجوانان زینت مساجد هستند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد سنگر جهاد و محور مبارزه با طاغوت است/ شهدا محصول و تربیت مسجد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..