تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود/ آبرسانی به ۴۳۲روستای گلستان

ساعت: 17:39 منتشر شده در مورخ: 1401/05/25 شناسه خبر: 1890345

سیدمحمدرضا سید النگی گفت: ۴۳۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان با یک قرارداد ۳۰ ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی‌سابقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سیدمحمدرضا سید النگی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تلاش کردیم که شهرداری ها با سرمایه گذاری های بخش خصوصی بتوانند منابع درآمدی برای خود ایجاد کنند و بتوانند از این طریق بودجه های خود را ارتقاء دهند.

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: ۱۰۱ پروژه در حوزه شهرداری ها در سطح استان در هفته دولت افتتاح می شود و ۲۰ پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سید النگی خاطرنشان کرد: کل این اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان اعتبار در بر دارد که از این میزان ۱۶۷ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳۰  پروژه در حوزه دهیاری ها افتتاح و ۹۴ پروژه نیز در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: ۲۲۵  میلیارد تومان اعتبار پروژه های است که در هفته دولت در روستاهای گلستان افتتاح می شود.

سید النگی بیان کرد: قرارگاه جهادی پیشرفت و توسعه ۱۱۰ روستای استان گلستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ۴۳۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان با یک قرارداد ۳۰ ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی سابقه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود/ آبرسانی به ۴۳۲روستای گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..