تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مددجویان کمیته امداد گلستان برق تولید می‌کنند/ ایجاد یک هزار پنل خورشیدی در گلستان

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1401/05/24 شناسه خبر: 1890138

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از ۱۵۰ مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عیسی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت ۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۲۲۲ واحد مسکونی نیز با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و کمک‌های فنی و انشعابات رایگان ویژه مددجویان افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان  ادامه داد: پارسال ۸۵۰۰ شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شد و امسال با پیش بینی ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی، تعهد ایجاد ۱۲ هزار شغل برعهده این دستگاه قرار گرفت که تاکنون ۱۴۵۰ شغل با ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شد.

بابایی یادآور شد: زنجیره تولیدی نوغانداری، پرورش زنبورعسل، کارگاه‌های پنل خورشیدی و پرورش ماهیان در قفس در حوزه اشتغالزایی در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته فقط مددجویان تحت پوشش از تسهیلات برخوردار می‌شدند اما از امسال کسانی که در دهک‌های یک تا ۵ درآمدی قرار دارند هم می‌توانند از بسته‌های اشتغال، تسهیلات و دوره‌های آموزشی برخوردار شوند.

این مقام مسئول افزود: در حوزه مسکن ۴۵۰ واحد ویژه مددجویان تا دهه فجر در استان احداث می‌شود.

بابایی یادآور شد: بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از ۱۵۰ مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مددجویان کمیته امداد گلستان برق تولید می‌کنند/ ایجاد یک هزار پنل خورشیدی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..