تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات هنرستان‌های گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساعت: 15:39 منتشر شده در مورخ: 1401/05/19 شناسه خبر: 1889027

وحید فراهی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان‌های استان نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ وحید فراهی، مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد.

فراهی گفت: امسال ۱۷ پروژه آموزشی داریم و ۲۱ هزار متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۶۰ و میلیارد تومان است که این پروژه تا مهر ماه تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان ادامه داد: در ۴۰۲ کلاس درس اصلاح سیستم گرمایشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا روز نخست مهر ماه تحویل آموزش و پرورش دهیم.

فراهی یادآور شد: ۷۵ هزار متر مربع محوطه سازی در دستور کار نوسازی مدارس است که تا مهر ماه انجام می‌شود و با حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار این طرح را پیگیری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: همچنین ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات در نظر گرفتیم و که اعتبارات این بخش در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تقریبا پنج برابر سال گذشته بوده است.

این مقام مسئول افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌‌ای نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.

فراهی افزود: بیش از ۹۰ درصد از اعتبارات خیران در حوزه مدرسه سازی است و همچنین ۱۰ درصد این اعتبارات برای تجهیز در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات هنرستان‌های گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..