تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در گلستان/ تشکیل شورای روابط خارجه گلستان

ساعت: 13:09 منتشر شده در مورخ: 1401/05/13 شناسه خبر: 1887870

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان خبر داد؛

دستیار امور بین الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، چهاردهم مرداد به گلستان سفر می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ذوالفقار امیرشاهی در گفت‌وگو با گلستان ما در خصوص سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به گلستان، گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در پایان هفته وارد استان گلستان می شود، برای حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به استان پیگیری زیادی صورت گرفته و در این سفر معاون وزیر امور خارجه از مناطق مرزی و مرز اینچه برون بازدید خواهد کرد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان  نشست با مدیران اقتصادی و صنایع را از دیگر برنامه های معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه برشمرد و ادامه داد: هدف از این سفر ارزیابی و تحلیل شرایط اقتصادی و قابلیت های استان به منظور توسعه و گسترش روابط اقتصادی و توسعه صادرات خدمات و فنی به سایر کشورها است.
امیرشاهی بیان کرد: معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در راس یک هیئت چهار نفره وارد استان گلستان می شود و در نخستین جلسه شورای روابط خارجه استان حضور پیدا می کند.

وی ابراز داشت: این شورا به منظور توسعه و گسترش روابط خارجی، کنسولی و حقوقی با کشورهای خارجی شکل می گیرد، استاندار گلستان با چنین شورای ارزشمند و کارسازی موافقت و به عنوان دستیار امور بین الملل در این شورا رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان را منصوب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در گلستان/ تشکیل شورای روابط خارجه گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..