تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشیع پیکر جانباختگان سیل در فیروزکوه

تشیع جانباختگان حادثه سیلاب فیروزکوه عصر امروز در روستای مزدران این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران ، شورای اسلامی روستای مزدران فیروزکوه در اطلاعیه اعلام کرد با توجه به وضعیت بحرانی روستا و احتمال شیوع بیماری کرونا مراسم تشیع جاناختگان سیل امروز چهارشنبه ساعت ۱۵ عصر با حضور اولیای متوفیان و گروه‌های جهادی مستقر در منطقه انجام می‌شود.

تشیع پیکر جانباختگان سیل در فیروزکوه


در این اطلاعیه همچنین آمده است: همشهریان عزیز و همراهان گرامی:
ضمن تشکر از شما عزیزان در همیاری و کمک در این روز‌های سخت، ناباورانه در سوگ تعدادی از جانباختگان روستای مزداران شهرستان فیروزکوه نشسته ایم.
ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل‌نوشته‌های اخلاق‌مدارانه، تسلی‌بخش خاطر خانواده‌ها بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر عزیزان سفر کرده را دارند تقاضا می‌کنیم به منظور رعایت شرایط بحرانی منطقه و رعایت پروتکل‌های پیشگیری از حادثه مجدد، از حضور در مراسم اجتناب کنند.


شایان ذکر است به زودی در شهر فیروزکوه مراسم یادبود جانباختگان این حادثه برگزار خواهد شد.

.

تشیع پیکر جانباختگان سیل در فیروزکوه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشیع پیکر جانباختگان سیل در فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..