تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنا در سد حسن ابدال جان جوان ۱۸ ساله را گرفت

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1401/04/28 شناسه خبر: 1884090

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان:

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان گفت: روز گذشته اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد با اینکه اقدام احیا انجام شد اما متاسفانه این فرد فوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز گذشته ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه اعلام شد فردی جهت شنا وارد سد حسن ابدال شده است و احتمال غرق شدگی وی وجود دارد. بلافاصله ۱ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این فرد که جوانی ۱۸ ساله بود با اینکه مورد احیا قلبی و ریوی قرار گرفت اما متاسفانه جان خود را از دست داد و جسد وی تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان زنجان تاکید کرد: افرادیکه برای فرار از گرما و تفریح به استفاده از آب، این مایع فرح بخش و شنا در مناطق ممنوعه روی می‌آورند باید به نکات مهمی برای حفظ جان خود توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم برای شنا حتما از اماکن آبی مجاز که تحت پوشش منجی غریق باشد، استفاده کنند. و از شناکردن درسدهای خاکی، آبگیرها و رودخانه‌ها به جد باید خودداری کنند چراکه این محل ها تحت پوشش نجات غریق نیست و شنا کردن در این مکان‌ها حتی برای افراد ماهر و آشنا به فن شنا نیز خطرآفرین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنا در سد حسن ابدال جان جوان ۱۸ ساله را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..