تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پودینگ هندی؛ آموزش طرز تهیه پودینگ هندی

دستور پخت پودینگ هندی

“پودینگ هندی” یک دسر خوشمزه است که حتما عاشق طعم آن می شوید در این بخش روش تهیه پودیهنگ هندی را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم پودینگ هندی

برای تهیه کردن این پودینگ نیاز به مواد زیر دارید.

برنج نصف پیمانه شیر 2 پیمانه شکر نصف پیمانه بادام هندی 2 قاشق سوپ خوری کره آب شده 1 قاشق غذاخوری کشمش 1 قاشق غذاخوری پودر هل به مقدار لازم

پودینگ هندی

طرز تهیه پودینگ هندی در ابتدا برنج را بشویید و دو ساعت بگذارید خیس بخورد. برنج را در قابلمه ای بریزید و تفت دهید تا رنگ آن طلایی شود. حالا شیر را اضافه کنید و بگذارید تا بجوشد. برنج را خوب هم بزنید تا ته نگیرد. وقتی که مخلوط برنج و شیر به غلظت پودینگ رسید شکر و هل را اضافه کنید و 5 دقیقه دیگه بگذارید بپزد. حالا بادام هندی را مقداری خرد کنید تا رنگ آن طلایی شودف کشمش را اضافه کنید و شعله را خاموش کنید. پودینگ را در ظرف های دسر بکشید و بادام تفت شده را بر روی آن بریزید و سرو کنید.

پودینگ هندی

در این بخش آشپزی تاپ ناز روش تهیه پودینگ هندی را خواندید، می توانید در بخش دیگر روش تهیه پودینگ وانیلی را هم بخوانید.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

پودینگ هندی

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-14

زمان آماده سازی

5M

زمان پخت

20M

زمان کل

25M

میانگین امتیاز

3.51star1star1star1stargray Based on 2 Review(s)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پودینگ هندی؛ آموزش طرز تهیه پودینگ هندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..