تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز برای مناسبت های عاشقانه

آموزش طرز تهیه کیک های عاشقانه قرمز مخملی

کیک مخملی جزو کیک های خوشمزه مخصوص مناسبت های عاشقانه و ویژه است و در این بخش قصد داریم طرز تهیه کیک مخملی رقرمز و زیبا را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش بدهیم.

کیک قرمز مخملی جزو کیک های لایه ای است که در انواع رنگ قرمز تیره، روشن و قرمز قهوه ای تهیه می شود. برای بهتر شدن طعم کیک از وانیل یا شکلات می توانید استفاده کنید و پس از پخت کیک روی سطح آن را با خامه پوشش دهید، کیک مخملی مانند کیک شکلاتی و کیک وانیلی طعمی متفاوت و بی نظیر دارد.

مواد لازم آرد : ۲.۵ فنجان دوغ : ۱ فنجان نمک : ۱ قاشق چایخوری وانیل : ۱ قاشق چایخوری شکر : ۲ فنجان کره : ۱ فنجان جوش شیرین : نصف قاشق چایخوری پودر کاکائو : ۱ قاشق غذاخوری رنگ قرمز خوراکی : ۱.۵ قاشق غذاخوری تخم مرغ : ۲ عدد مواد لازم برای تهیه کرم پنیری پنیر خامه ای : ۲۲۵ گرم وانیل : ۲ قاشق چایخوری کره : ۱ فنجان شکر : ۵ فنجان

کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز

طرز تهیه کیک مخملی عاشقانه زیبا برای تهیه کیک مخملی، در ابتدا فر را روی دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید سپس آرد، نمک و جوش شیرین را با هم مخلوط نمایید و الک کنید و موارد را در گوشه ای مناسب بگذارید. در کاسه ای مناسب شکر و کره را با همز با هم مخلوط کنید و مخلوط این مواد را بقدری هم بزنید تا رنگ کره روشن شود و سپس وانیل را به مواد اضافه کنید و تخم مرغ ها را به صورت یکی یکی به مایه کیک اضافه کنید و توجه داشته باشید که پس از اضافه کردن هر تخم مرغ باید مواد را به صورت کامل هم بزنید تا کیک لطیف تر شود. در مرحله بعد دستور پخت کیک مخملی دوغ را به صورت آرام آرام به مخلوط آرد اضافه کنید و سپس مواد را در گوشه ای قرار دهید. در کاسه ای کوچک پودر کاکائو و رنگ قرمز خوراکی را با هم مخلوط کنید. پس از اینکه پودر کاکائو به صورت کامل در رنگ حل شد مخلوط این مواد را به مخلوط کره و شکر اضافه کنید سپس مخلوط آرد و دوغ را هم به مایه اضافه کنید و مواد را تا حدی هم بزنید تا آرد خوب مخلوط شود. یک قالب ساده و گرد را با روغن چرب کنید و سپس قالب را آرد پاشی کنید و مایه کیک را در قالب بریزید و قالب کیک را در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت قرار دهید. در فاصله ای که کیک در فر در حال پخته شدن است کرم پنیری بین کیک را تهیه کنید. برای تهیه کرم پنیری در ابتدا پنیر خامه ای، کره و وانیل را خوب با هم مخلوط کنید تا مخلوط این مواد نرم و یکدست شود سپس پودر شکر را به صورت کم کم به مواد اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا به شکل کرکی در آید و پس از اینکه کیک پخت، قالب را از فر خارج کنید و اجازه دهید تا کیک خوب سرد شود. در آخرین مرحله روی یک کاغذ روغنی شکل قلب را ببرید سپس الگویی را که با کاغذ روغنی درست کرده اید روی کیک قرار دهید و کیک را با کمک الگو به شکل قلب در آورید. پس از پخت کیک مخملی می توانید که روی آن را خامه بزنید و کیک را تزیین کنید.

کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز

روش تهیه کیک مخملی شکلاتی

کیک مخملی را با روش های مختلف می توانید تهیه کنید که ادامه به صورت خیلی ساده به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم : آب جوش : یک پیمانه پودر کاکائو : چهار قاشق مربا خوری شکلات سیاه : شصت گرم وانیل : کمی نمک : یک پنس روغن : یک دوم پیمانه تخم مرغ : چهار عدد شکر : دویست و پنجاه گرم آرد : دویست و پنجاه گرم بکینگ پودر : یک و نیم قاشق چای خوری دستور تهیه در این روش تهیه کیک مخملی شکلاتی در ابتدا در کاسه آب جوش، پودر کاکائو و شکلات را مخلوط کنید سپس اجازه دهید که شکلات اب شود و به آن روغن اضافه کنید. حالا پس از کمی خنک شدن، به آن زرده تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و با همزن آن را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. در آخرین مرحله کف و دیواره قالب قلب را چرب کنید و با کاغذ روغنی کف آن را بپوشانید سپس واد به دست آمده را درون قالب بریزید و اجازه دهید که درون فر با دمای 180 تا 190 درجه به مدت 45 دقیقه بماند و پس از خنک شدن از قالب خارج کنید و با سس شکلاتی داغ سطح آن را بپوشانید و سپس نوش جان کنید. مواد لازم برای تهیه سس شکلاتی تخم مرغ : یک عدد پودر قند : یک سوم پیمانه روغن مایع : یک سوم پیمانه شکلات تخته ای رنده شده : دو قاشق غذا خوری پودر کاکائو : یک قاشق غذا خوری وانیل : کمی روش تهیه در ابتدا تخم مرغ را با وانیل هم بزنید و به آن کم کم پودر قند بزنید سپس با همزن آن را هم بزرنید تا کرم رنگ و حالتی کشدار پیدا کنید. حالا به مخلوط پودر کاکائو اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس شکلات تخته ای و روغن مایع را با هم ترکیب کنید و به روش بن ماری شکلات را ذوب کنید. در آخرین مرحله مخلوط تخم مرغ را روی حرارت غیر مستقیم به مدت 2 تا 3 دقیقه هم بزنید سپس مخلوط شکلات را به آن اضافه کنید و به مدت 2 تا 3 دقیقه هم بزنید تا به غلظت مورد نظر برسید.

کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-12

زمان آماده سازی

30M

زمان پخت

30M

زمان کل

1H

میانگین امتیاز

31star1star1stargraygray Based on 1 Review(s)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک رمانتیک و عاشقانه مخملی قرمز برای مناسبت های عاشقانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..