تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه یخ در بهشت نوشیدنی محبوب و خوشمزه ویژه تابستان و گرما

آموزش طرز تهیه چند نوع یخ در بهشت خنک

نوشیدنی خنک یخ در بهشت یک دسر خوشمزه و محبوب است که می توانید آن را در طعم های مختلف در منزل تهیه کنید. در این مطلب طرز تهیه یخ در بهشت را به سه روش متفاوت به شما آموزش می دهیم.

در فصل های گرم سال مصرف نوشیدنی و دسرهای خنک بسیار رواج پیدا می کند. یکی از دسرهای خوشمزه که در تابستان استفاده می شود، یخ در بهشت است که می توانید آن را در منزل به راحتی با طعم دلخواه خود تهیه کنید.

یخ در بهشت را می توانید با طعم پرتقالی، نعنایی، آلبالویی، کاکائویی و … در منزل تهیه کنید. خوردن یخ در بهشت، بستنی سنتی و فالوده در فصل تابستان بسیار دلچسب است.

دستور تهیه یخ در بهشت لیمو و توت فرنگی

یخ در بهشت دسری عالی و خوشمزه می باشد که به دو شکل نوشیدنی و شیرینی سنتی با آرد برنج و نشاسته وجود دارد و از انواع نوشیدنی خوشمزه و دلچسب آن را می توان در روز های گرم تابستان استفاده کرد و لذت برد، در بالا با دو روش از تهیه نوشیدنی یخ در بهشت آشنا شده اید، اکنون برای یادگیری طرز تهیه یخ در بهشت با طعم توت فرنگی و لیمو می توانید تا پایان همراه ما شوید.

مواد لازم توت فرنگی/ نیم کیلو آب/ ۳ لیوان + دو سوم لیوان به طور جداگانه لیمو/ ۳ عدد شکر دانه ای/ نصف لیوان + یک قاشق سوپ خوری جداگانه روش تهیه یخ در بهشت با لیمو و توت فرنگی برای تهیه یخ در بهشت به این روش لازم است, قبل از تهیه آن از یک روز قبل توت فرنگی ها را به همراه یک قاشق سوپ خوری شکر را در مخلوط کن بریزید تا به حالت پوره درآید. سپس مخلوط حاصل را در ظرفی دربسته بریزید و آن را یک شب تا صبح در یخچال قرار دهید تا سرد شود. در روز بعد، نوبت درست کردن لیموناد می باشد و برای این کار لازم است آب لیمو های تازه را داخل یک پارچ بریزید، سپس دو سوم لیوان شکر دانه ای را به همراه دو سوم لیوان آب در داخل روغن دانی کوچک که روی حرارت متوسط گذاشته اید، بریزید و هم بزنید تا شربت شما تهیه شود. شربت را حدود ۵ دقیقه هم بزنید تا شکر در آب به خوبی حل شود، سپس حرارت زیر آن را خاموش کرده و بعد از خنک شدن داخل پارچه حاوی لیموناد بریزید، سه فنجان آب سرد را نیز به آن افزوده و هم بزنید. در مرحله بعدی، سه چهارم فنجان لیموناد و سه چهارم یخ را در مخلوط کن بریزید تا مخلوط یکدستی بدست آید، اکنون یخ در بهشت شما آماده شده و می توانید با قاشق در داخل لیوان بریزید و بعد یک چهارم فنجان پوره توت فرنگی را به صورت قطره قطره روی آن بریزید و نوش جان کنید.

طرز تهیه یخ در بهشت

طرز تهیه یخ در بهشت

در این دستور تهیه، یخ در بهشت را می توانید با آب آلبالو تهیه کنید.

مواد لازم

آب لیمو ترش تازه : ۲ قاشق غذا خوری شکر : ۲۰۰ گرم آب آلبالو : ۱ لیتر وانیل : ۱/۸ قاشق چای خوری

روش تهیه یخ در بهشت

در ابتدا 8 لیوان مخصوص سرو یخ در بهشت را در یخچال قرار دهید تا سرد شود و سپس شکر، آب آلبالو و آب لیمو ترش تازه را در ظرفی مناسب بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا مواد مخلوط شده به دمای جوش برسند. پس از اینکه شکر خوب حل شد حرارت گاز را کم کنید و به مدت 3 دقیقه اجازه دهید تا مواد بجوشند. پس از زمان ذکر شده ظرف را از روی حرارت گاز بردارید و پس از اینکه مواد یخ در بهشت کمی خنک شدند یخ در بهشت را در ظرف فلزی با عمق کم بریزید و به مدت 4 تا 5 ساعت ظرف را در فریزر قرار دهید تا مواد خوب یخ بزنند. پس از اینکه یخ در بهتش کاملا بسته شد و یخ زد، ظرف را از فریزر خارج کنید و مواد درون ظرف را خوب خارج کنید و در لیوان ها را پر کنید و به استفاده از برگ نعنای تازه یخ در بهشت را برای سرو تزیین کنید.

طرز تهیه یخ در بهشت

دستور تهیه یخ در بهشت

در این روش ساده ترین طرز تهیه یخ در بهشت را در اختیار شما قرار داده ایم.

مواد لازم

تخم شربتی : ۲ قاشق غذا خوری شکر : ۱/۴ لیوان آب : ۱ لیوان آب لیمو تازه : ۱/۸ لیوان

روش تهیه یخ در بهشت

ابتدا همه مواد را باهم در درون ظرفی مناسب مخلوط کنید سپس درب ظرف را ببندید و ظرف را در درون فریزر به مدت ۲ ساعت قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده ظرف را از فریزیر بیرون آورید و مواد یخ در بهشت را هم بزنید و دوباره ظرف را در درون فریزر قرار دهید و این عمل را سه بار و هر ۱ ساعت انجام دهید تا مخلوط مواد یخ در بهشت به شکل کرم نرمی تبدیل شوند.

اطلاعات این خوراکی (امتیاز بدهید) recipe image

نام غذا

یخ در بهشت

نویسنده

منتشر شده در

2022-06-08

زمان آماده سازی

5M

زمان پخت

25M

زمان کل

30M

میانگین امتیاز

31star1star1stargraygray Based on 1 Review(s)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه یخ در بهشت نوشیدنی محبوب و خوشمزه ویژه تابستان و گرما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..