تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ته چین مرغ با ماهیتابه به راحتی و بسیار خوشمزه

ته چین مرغ یکی از پرطرفدارترین غذاها است، ولی شاید درست کردن آن در فر کمی سخت باشد. به همین دلیل در این مطلب طرز تهیه متفاوت ته چین مرغ در ماهیتابه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای ته چین مرغ در ماهیتابه برنج آب کش 2 پیمانه سینه مرغ 1 عدد ماست 2 فنجان تخم مرغ 2 عدد آب مرغ 2 فنجان دارچین و نمک و فلفل به میزان دلخواه پیاز 1 عدد زعفران به میزان لازم کره 50 گرم روغن مایع 1 قاشق غذاخوری ته چین مرغ طرز تهیه ته چین مرغ در ماهیتابه با طعمی عالی در ابتدا سینه مرغ را پیاز آب پز کنید و 2 فنجان از آب مرغ را نگه دارید و سپس مرغ پخته شده را رریش رریش کنید. تخم مرغ را در یک ظرف شکسته و سپس ماست و آب مرغ را به آن اضافه کنید و با دارچین، نمک و فلفل خوب مخلوط کنید. در یک ماهیتابه کره روغن را ذوب کنید و وقتی خوب داغ شد مواد را با یک کف گیر برنج مخلوط کنید و در ماهیتابه بریزید. 4 تا 5 دقیقه صبر کنید تا مقداری خودش را بگیرد و باقیمانده برنج را بریزید. تا چند دقیقه بگذارید تا مقدار آب آن تبخیر شود و سپس مرغ ریش ریش شده را به داخل برنج فشار دهید و در را قرار دهید تا بهخار پس دهد و به مدت یک ساعت و نیم دم بکشد. این غذا شبیه به کیک مصرف می شود. ته چین مرغ

همچنین بخوانید :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ته چین مرغ با ماهیتابه به راحتی و بسیار خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..