تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه غذای بسیار لذیذ در منزل

آموزش طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه

در این بخش آموزش طرز تهیه هات داگ پنیری را می خوانید و با دانستن نکاتی ساده و اساسی می توانید یکی از خوشمزه ترین فست فودها را در منزل درست کنید و از طعم این غذای لذیذ لذت ببرید.

هات داگ جزو خانواده فست فودها حساب می شود و دارای تاریخچه ای بسیار قدیمی است و غذای پرطرفدار به حساب می آید که در کل جهان استفاده می شود و در تمام کشورها هم محبوب است. در ادامه طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه را می خوانید.

ساندویچ هات داگ جزو ساندویچ های خوشمزه است که برای همه ذائقه ها محبوب است. البته نکته ای که متخصصان تغذیه همیشه می گویند، مصرف به اندازه فست فود است زیرا خوردن زیاد فست فود، باعث ایجاد مشکلات در سلامتی می شود و افراط در خوردن این غذا باعث بیماری های قلبی در سنین بالا خواهد شد.

مطالب مرتبط

هات داگ ساندویچی گرم است که با چاشنی هایی مانند سس گوجه فرنگی، پیاز، پنیر، سس خردل و … به دست می آید و در انواع هات داگ مرغ، هات داگ تنوری و هات داگ پنیری موجود است و مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

هات داگ پنیری

مواد لازم پنیر چدار به میزان لازم 4 یا 5 عدد سوسیس هات داگ 4 یا 5 عدد نان ساندویچی یک چهارم قاشق غذاخوری پودر سیر صد گرم کره فلفل به میزان لازم طرز تهیه هات داگ پنیری کره را کمی قبل از شروع کار از یخچال بیرو بیاورید تا با دمای اتاق یکسان شود، حالا نان ها را از وسط باز کنید، برای هات داگ می توانید از انواع نان ساندویچی تنوری، باگت یا نان ساندویچی گرد و یا حتی لواش بهره ببرید. کره، پودر سیر و کمی فلفل را با هم ترکیب کنید و مواد را به سطح بیرون نان بمالید، سوسیس های هات داگ را می توانید به انواع روش ها کباب کنید، یا کمی کره درون ماهیتابه بگذارید تا آب شود، سپس دو سر سوسیس ها را با چاقو باز کنید و اطراف سطح آن شیارهای نازکی ایجاد کنید و در ماهیتابه به همراه کره، با حرارت ملایم هات داگ را سرخ کنید. پس از اینکه هات داگ خوب سرخ شد و تمام هات داگ ها پخته شدند، هات داگ را از طول برش بزنید و پس از مالیدن پنیر روی نان، داخل نان بگذارید و باز پنیر را روی هات داگ ها قرار دهید. خیارشورها و پیازچه ها را خرد کنید و روی پنیر قرار دهید و در آخر ساندویچ ها را که آماده شد با ماهیتابه روی حرارت پایین و آرام بگذارید و با درب ماهیتابه روی آنها را بپوشانید تا پنیر ذوب شود. به سلیقه خود میزان و نوع سس را انتخاب کنید و با سس می توانید غذا را تزیین کنید.

هات داگ پنیری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه هات داگ پنیری خوشمزه غذای بسیار لذیذ در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..