تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوقاتی به‌یادماندنی در پایتخت با اقامت در هتل اسپیناس پالاس

اوقاتی به‌یادماندنی در پایتخت با اقامت در هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، به واسطه‌ی موقعیت مکانی، چشم‌اندازی زیبا، آب‌وهوای خوش و امکانات و خدمات عالی، جایگاه خاصی در میان هتل‌های پنج ستاره‌ی پایتخت دارد.

برای آشنایی و رزرو هتل اسپیناس پالاس اسنپ تریپ از جمله وب‌سایت‌های قابل اعتماد است که می‌توانید درباره‌ی واحد‌های اقامتی متنوع این هتل بخوانید و به راحتی اتاق یا سوئیتی که مناسب شماست را انتخاب کنید.

اوقاتی به‌یادماندنی در پایتخت با اقامت در هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران، در منطقه سعادت‌آباد قرار گرفته و از نظر دور بودن از آلودگی هوای پایتخت امتیازی ویژه دارد.

اتاق‌های این هتل از جنوب، نمایی با شکوه از شهر تهران و از شمال منظره تماشایی کوهستان را در قاب پنجره خود دارند. پارک ژوراسیک، پارک پرواز در نزدیکی هتل اسپیناس پالاس قرار دارند.

مهمانان این هتل می‌توانند به بزرگراه‌های اصلی تهران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران، سالن همایش‌های صداوسیما دسترسی راحتی داشته باشند.

هم چنین اگر در زمان سفر به تهران در این هتل اقامت کنید با طی مسیری کوتاه به برج میلاد، ، مراکز خرید، باشگاه ورزشی انقلاب، دربند و درکه و سورتمه تهران خواهید رسید.

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس از نوسازترین هتل‌های پنج ستاره تهران در سال ۱۳۹۴ در ۲۱ طبقه، مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی طراحی و ساخته شده است.

این هتل ۴۰۰ سوئیت و اتاق با طراحی مدرن شامل اتاق‌های دابل استاندارد، اتاق توئین، سوئیت رویال لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسکای دارد.

شاید اتاق‌های این هتل نسبت به دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران هزینه‌ای بالاتر داشته باشد ولی به لحاظ امکانات و خدمات به معنای واقعی می‌توان اقامتی شاهانه و فراموش‌نشدنی را در این هتل تجربه کرد.

مجموعه‌های پذیرایی در هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس علاوه بر امکانات‌ ایده‌آل، دارای فضا‌های رستورانی و کافی‌شاپی فوق‌العاده‌ای نیز هست.

در رستوران لاتون با چشم‌انداز زیبا و سبز کوه‌های اطراف هتل می‌توان از غذا‌های خوشمزه و لذیذ مدیترانه‌ای لذت برد.

همچنین فضایی گرم و صمیمی رستوران ایرانی دیبا با نگاره‌های سنتی که یادآور فرهنگ غنی و اصیل ایرانی است، مهمانان را به خوردن غذا‌های خوشمزه دعوت می‌کند.

کافی‌شاپ سان سِت هتل اسپیناس پالاس نیز در محیطی دل‌نشین با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، اسنک، سالاد و ساندویچ روز آماده پذیرایی از مهمانان است.

تالار‌های متعدد هتل اسپیناس پالاس ازجمله تالار هال، پارسا، برنا، ‌امیران، ایوان با مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات ممکن آماده برگزاری جشن‌ها، سمینار‌ها و همایش‌های بین‌المللی هستند.

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس دارای یکی از بهترین مراکز سلامتی در بین هتل‌های پنج ستاره است. مهمانان می‌توانند در سالن بدنسازی مجهز آن ورزش کرده، از شنا در استخر لذت ببرند و در جکوزی، سونا یا اتاق بخار ریلکس کنند.

انواع ماساژ و درمان‌های آرامش بخش توسط درمانگر‌های حرفه‌ای در این مرکز انجام می‌شود. بیزینس سنتر، مرکز خرید و مرکز زیبایی آقایان و بانوان از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل هستند.

رزرو هتل

برای بررسی هتل های تهران اسنپ تریپ مرجع مناسبی است. با مراجعه به https://www.snapptrip.com/ و ورود به بخش هتل‌های داخلی می‌توانید نام هتل مورد نظر خود را جستجو کرده و با مشخص کردن بازه‌ی اقامت در هتل، لیستی از اتاق‌های قابل رزرو در آن بازه را به همراه قیمت مشاهده کنید.

با انتخاب اتاق مورد نظر خود و وارد کردن مشخصات می‌توانید به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کرده و فرایند رزرو اتاق را انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوقاتی به‌یادماندنی در پایتخت با اقامت در هتل اسپیناس پالاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..