تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چیز بال غذای فست فودی بسیار خوشمزه و عالی در منزل

آموزش طرز تهیه چیز بال خوشمزه

در این بخش طرز تهیه چیز بال که غذای فست فودی خوشمزه ای است را به شما آموزش می دهیم تا در منزل خیلی راحت آن را تهیه کنید. چیز بال جزو فست فودهای خوشمزه است که می توانید با روش های مختلف آن را تهیه کنید. این غذا از فیله مرغ، تخم مرغ، بیکینگ پودر، پودر سوخاری، فلفل سیاه، نمک، پودر زیره، پاپریکا، سیر، پنیر پیتزا، نان تست و سفیده تخم مرغ تشکیل می شود.

مواد لازم فیله مرغ چرخ شده 500 گرم تخم مرغ 2 عدد بیکینگ پودر 2 عدد پودر سوخاری 1 لیوان فلفل سیاه نصف قاشق چای خوری نمک یک چهارم قاشق چای خوری پودر زیره یک قاشق چای خوری پاپریکا یک چهارم قاشق چای خوری سیر رنده شده 2 حبه پنیر پیتزا 50 گرم نان تست 4 عدد سفیده تخم مرغ 2 عدد

مطالب مرتبط

طرز تهیه چیز بال

طرز تهیه در طرز تهیه چیز بال در ابتدا تخم مرغ، فیله مرغ، فلفل، نمک، پودر سوخاری، پاپریکا و سیر را با هم ترکیب می کنیم. این مواد را به کمک دست ورز می دهیم تا به صورت خمیری منسجم در آیند و روی خمیر را با سلفون می پوشانیم و به مدت نیم ساعت تا 60 دقیقه خمیر را در یخچال قرار می دهیم. در مرحله بعد از طرز تهیه چیز بال سفیده های تخم مرغ را در ظرفی مناسب می ریزیم و آنها را با چنگال هم می زنیم. نان تست را با دست در اندازه های درشت می بریم و آنها را در غذاساز می اندازیم تا خرد شوند. پنیر پیتزا را به شکل مکعب های یک سانتی برش می زنیم. سپس از مایه مرغ به اندازه یک گردو برمیداریم و آن را به شکل توپ در می آوریم و برای راحتی کار می توانید دست خود را به صورت مرتب در آب سرد بزنید تا مایه مرغ به دست های شما نچسبد و سپس درون توپ را گود کنید. تکه ای پنیر پیتزا در آن قرار دهید. روی پنیر پیتزا را به کمک مایه مرغ بپوشانید تا پس از آب شدن پنیر از آن بیرون نریزد و سپس مایه مرغ را در سفیده تخم مرغ و نان تست چرخ شده بغلطانید. در ظرفی مناسب روغن بریزید و روغن را داغ کنید و چیز بال ها را در روغن به مدت 4 تا 5 دقیقه سرخ کنید تا مغز پخت شوند و پنیر درون آنها آب شود. چیز بال ها را پس از سرخ شدن روی دستمال تمیز قرار دهید تا روغن اضافه آنها خارج شود. در صورت تمایل می توانید برای سرو چیز بال ها خلال دندانی را در مرکز آنها فرو کنید تا به صورت تمیز تری خورده شوند. این فست فود عالی را می توانید با سس دلخواه خود میل کنید.

امیدواریم از طعم چیز بال لذت ببرید، در ادامه می توانید روش تهیه چند غذای خوشمزه دیگر بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چیز بال غذای فست فودی بسیار خوشمزه و عالی در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..