تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش مرجان در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکسها

در سریال خوشنام که در این ایام ماه رمضان از شبکه یک پخش میشود بازیگران جدیدی نیز حضور دارند که یکی از آنها الهه جعفری میباشد.

وی در این سریال نقش دختری به نام مرجان که نامزد شهرام هومن حاج عبداللهی را ایفا میکند. وی متولد سال 1370 در تهران است و اکنون 31 سال سن دارد.او و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نموده است.

بازیگر نقش مرجان در سریال خوشنام

الهه جعفری بازیگر سینما و تلویزیون و بدلکار است.او اولین تجربه سینمایی خود را در سن 20 سالگی  با فیلم سینمایی گشت ارشاد به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 1390 آغاز کرد که در این فیلم به عنوان بدلکار حضور داشت.

الهه جعفری سریال خوشنام

الهه جعفری در سال 1391،در فیلم سینمایی به خاطر پونه به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی نیز به عنوان بازیگر بدلکار بازی کرد.

او اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در شیکه نمایش خانگی در سال 1394 با بازی در سریال ترسناک «احضار» به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده کسب کرد وی در این سریال به عنوان گیسو  ایفای نقش کرد.


در سال 1399 وی در سریال نوروز رنگی به کارگردانی علیرضا مسعودی در نقش فرشته نیز حضور داشت.

فیلم و سریال هایی که وی تا بحال در آن حضور داشته است :

فیلم اینان 1400
سریال نوروز رنگی 1399
سریال احضار 1397
سریال چرخ و فلک 1395
سریال کشیک قلب 1395
به خاطر پونه 1391
گشت ارشاد 1390

 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش مرجان در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..