تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد دانش‌بنیان‌ها پیش‌برنده اقتصاد غیرنفتی/ جبران عقب‌ماندگی گلستان با توجه به تولیدات دانش‌بنیان

ساعت: 13:55 منتشر شده در مورخ: 1401/01/01 شناسه خبر: 1816928

سنگدوینی یکی از راه‌های توسعه کشور توسعه اقتصاد دانش بنیان برشمرد و گفت: توجه به تولیدات دانش بنیان می تواند عقب ماندگی استان گلستان را جبران کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی سنگدوینی نیز در گفت و گو با گلستان ما، اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور که مردم با آن مواجه هستند بحث اقتصاد و اشتغال است که در این مسیر اهمیت تولید بسیار است.

رمضانعلی سنگدوینی عنوان کرد: وقتی اشتغال ایجاد شود اقتصاد خانواده رونق پیدا می‌کند و این مسأله منجر به اثر‌گذاری‌های اجتماعی شود و کشور را به سمت پیشرفت حرکت دهد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در همه زمینه‌ها موفق بوده‌اند، افزود: هر کجا در کشور با مشکلی رو به رو بودیم جوانان و شرکت‌های بنیادین توانستند از مسیر‌های سخت ایران را عبور دهند و حمایت از این شرکت‌ها حمایت از تولید و اشتغال است.

سنگدوینی شرکت‌های دانش بنیان را یکی از عوامل پیش برنده اقتصاد غیر نفتی معرفی کرد و گفت: اگر دولت می‌خواهد در مسیر اقتصاد پایدار و غیر نفتی حرکت کند لازم است به شرکت‌های دانش بنیان توجه کند.

وی ابراز داشت: توجه به تولیدات دانش بنیان می تواند عقب ماندگی استان گلستان را جبران کند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد دانش‌بنیان‌ها پیش‌برنده اقتصاد غیرنفتی/ جبران عقب‌ماندگی گلستان با توجه به تولیدات دانش‌بنیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..