تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کوکوی قارچ + 3 روش تهیه غذای خوشمزه کوکو قارچ با سیب زمینی و مرغ

کوکوی قارچ غذای خوشمزه ایرانی است که خیلی سریع آماده می شود و طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه دارد و با ترکیب پیاز، سیب زمینی، قارچ، سیر، ارد و … تهیه می شود. در این بخش 3 دستور تهیه کوکو قارپ را می خوانید.

کوکو شبیه به غذاهای حاضری خوشمزه است و می توانید آن را برای یک شام ساده در نظر بگیرید. در این بخش 3 روش متفاوت طرز تهیه کوکو قارچ و نکاتی برای خوشمزه شدن این غذا را به شما آموزش می دهیم. در این مطلب دستور تهیه این غذا را برای 4 نفر می خوانید.

کوکو قارچ مانند کوکوی رشته ای، کوکوی هویج و کوکوی چیپس جزو غذاهای ایرانی خوشمزه است که بسیار طرفدار دارد.

طرز کوکوی قارچ ساده

در ابتدا روش تهیه کوکول قارچ ساده را می خوانید.

مواد لازم قارچ 500 گرم آرد نصف فنجان تخم مرغ 3 عدد سیر دو حبه سبزیجات معطر 2 قاشق غذاخوری روغن به میزان لازم نمک و فلفل به میزان دلخواه

طرز تهیه کوکوی قارچ

طرز تهیه در ابتدا قارچ ها را بشویید و خوب چرخ کنید و به خمیر نان باگت و سبزیجات مخلوط کنید. سپس تخم مرغ ها را به قارچ اضافه کنید و خوب هم بزنید. اگر مایع شل بود به آن مقداری آرد اضافه کنید. سپس سیر له شده را با نمک و فلفل به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یک دست شوند. تابه را روی حرارت متوسط گاز بگذارید و درون آن کمی روغن بریزید تا داغ شود. برای تهیه کوکو قارچ از مواد به اندازه یک گردو بردارید و با دست فرم دهید و در روغن قرار دهید. به همین شکل باقی مواد را سرخ کنید و پشت و رو کنید تا طلایی و برشته بشود. طرز تهیه کوکو قارچ و سیب زمینی

کوکو قارچ با سیب زمینی بسیار خوشمزه و مقوی است و در ادامه روش تهیه آن را می خوانید.

مواد لازم قارچ 200 گرم سیب زمینی 400 گرم پیاز 1 عدد کوچک تخم مرغ 1 عدد سیر دو حبه کره 2 قاشق غذاخوری آرد به مقدار دلخواه نمک و فلفل به میزان دلخواه روغن به مقدار لازم طرز تهیه
در ابتدا سیب زمینی ها را بشویید و در قابلمه ای که نصف آن را با آب پر کنید و بگذارید که خوب بجوشد. پس از پخت سیب زمینی ها را پوست بکنید و با پشت چنگال له کنید. قابلمه ای دیگر را بردارید و کره را که از قبل بیرون قرار داده اید درون آن بریزید و قارچ و سیر را اضافه کنید و بگذارید 5 دقیقه تفت دهید. پس از این که قارچ و سیر تفت خوردند برداشته و با مواد دیگر سیب زمینی له شده و پیاز رنده شده و تخم مرغ هم خورده و فلفل و نمک با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا مخلوط یک دست شود. مواد را به 4 دسته مساوی تقسیم کنید و به آرد آغشته کنید و مانند کوکو گرد نمایید. در آخر ماهیتابه را که داغ شد روغن را درون آن بریزید و کوکوها را بر روی حرارت متوسط تا جایی که زنگ طلایی شود و سرخ شود.

طرز تهیه کوکوی قارچ

طرز تهیه کوکو مرغ و قارچ

کوکو مرغ و قارچ طعمی عالی دارد و به شما پیشنهاد می کنیم این غذا را درست کنید.

مواد لازم قارچ 200 گرم پیاز 2 عدد سیر 2 حبه تخم مرغ 2عدد سینه مرغ 200 گرم سیب زمینی 200 گرم آرد سفید 2 قاشق غذاخوری نمک و فلفل و زرد چوبه به مقدار لازم روغن مایع به میزان لازم طرز تهیه در ابتدا سینه مرغ را در قابلمه ای که نصفه آب دارد قرار دهید و سپس 1 عدد پیاز را بر روی تخته نگینی خرد کنید و با کمی زردچوبه به مرغ اضافه کنید و بگذارید خوب آب پز شود. سپس آب اضافه مرغ را خالی کنید و آن را با چاقوی ریز خرد کنید و ریش ریش کنید. سیب زمینی های شسته شده را در قابلمه ای دیگر بگذارید و با حرارت بالا آب پز کنید سپس پوست سیب زمینی ها را بگیرید و با گوشت کوب له کنید. قارچ و پیاز را بشویید و پاک کنید و پوستشان را بگیرید و روی تخته به صورت نگینی خرد کنید. قابلمه ای کوچک را بر روی شعله گاز روی حرارت کم بگذارید پیازها را تفت دهید سپس قارچ ها را اضافه کنید و تفت دهید تا وقتی که نرم شود و بعد حرارت را خاموش کنید. دو حبه سیر را پوست بکنید و رنده کنید. در ظرف برگ سیب زمینی های له شده را به همراه سینه مرغ خرد شده و نمک و فلفل را اضافه کنید. در کاسه ای تخم مرغ ها را بشکنید و هم بزنید و آرد را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس به ظرف بزرگ اضافه کنید و مخلوط سیر، پیاز و قارچ را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یک دستی حاصل گردد. تابه را روی حرارت کم بگذارید روغن مایع را درونش بریزید تا داغ شود سپس تمام مواد کوکو قارچ را درون تابه بریزید و صبر کنید تا خودش را بگیرد سرخ شود طرف دیگر را هم همین طور بر می گردانیم و می گذاریم سرخ شود. نکات کلیدی برای خوشمزه شدن درد موقع شستشوی قارچ ها آنها را در آب ول نکنید چون قارچ آب را جذب خودش می کند و در موقع پخت آب غذایتان زیاد می شود. برای تهیه کوکو قارچ تا زمان نیاز نداشتن به قارچ انها را نشویید. برای جوشاندن سینه مرغ از زردچوبه و پیاز استفاده شود تا بوی آن را بگیرد. به منظور تزیین کوکو می توانید سیب زمینی سرخ شده و قارچ سوخاری را در ظرف استفاده کنید. برای تهیه کوکو از مایهتابه ای مناسب با موادتان استفاده کنید نه خیلی بزرگ باشد که پف نکند و نه کوچک که کامل پخته نشود. زمان مواد و آماده سازی این غذا 40 دقیقه می باشد. کوکو قارچ را می توانید برای وعده شام و میان وعده و همچنین نهار سرو کنید. این کوکوی خوشمزه و لذیذ را می توانید برای وعده افطار هم میل کنید.

اگر به کوکو علاقه دارید می توانید طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص، کوکو سبزی با گوشت و کوکو پاستا را هم بخوانید و در منزل تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کوکوی قارچ + 3 روش تهیه غذای خوشمزه کوکو قارچ با سیب زمینی و مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..