تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ رابطه شلغم و تبدیل ریال به تومان!

کد خبر: ۴۴۰۲۳۶

۲۰۲  بازدید

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

خب ما کلا یکی دو تا مشکل در کشور داشتیم که یکی از آنها با حذف یک صفر از پول ملی مان از بین رفت.یعنی از این به بعد رقم اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی را راحت‌تر می‌توانیم تلفظ کنیم. مثلا یک مدیر زحمت‌کشی که از سر سفره ۱ میلیارد ریال برداشته بود، الان صد میلیون تومان محاسبه می‌شود که خب این راهکار واقعا مفید است.در واقع وقتی زمانی که نتوانستیم برای مشکلات اقتصادی و گرانی و اینها فکری کنیم، مسئولان متحترم اقتصادی گفتند: «پس با اجازه‌تون ما یه صفر برداشتیم!». حالا شما فردا ممکن است یک پیامکی از بانک دریافت کنید که در آن نوشته شده: «مشترك گرامى، به علت كم شدن يك صفر از پول ملى ۲۰۰۰ تومان، تغيير نام آن از ريال به تومان ۳۰۰۰ و همينجورى الكى ۱۰۰۰ تومان از حساب شما كسر شد، نیشتم ببند».

یعنی شما شک نکنید که هر اقدامی بالاخره برای مردم یک هزینه‌ای باید داشته باشد.هرچند بنده واقعا بر این باور هستم که حذف صفر کار بسیار خوبی است که باید ادامه پیدا کند.خاطرم است در دوران دانشگاه همین «حذف واحد» اگر نبود معلوم نبود کارمان به کجا ختم می‌شد. مثلا چه اتفاقی می‌افتد اگر یک روز از روزهای هفته ترجیحا شنبه، خصوصا شنبه صبح را حذف کنیم؟ بعد هفته از یک شنبه شروع شده و جمعه تموم شود؟! تازه مانند پول با این روش ارزش روزهای هفته مان هم بالاتر می‌رود.

یا مثلا یک صفر از وزن افراد چاق (مانند بنده!) کم کنید. مثلا ۱۱۰ کیلو را یک صفرش را بزنیم ۱۱ کیلو شود و دیگر آنقدر لازم نیست کرم بروکلی و شلغم آب پز کنیم و بخوریم چون وجدانا شلغم خودش گرسنه‌اش باشد حاضر نیست خودش را بخورد (چه وضعیه؟).یک کار دیگری هم که می‌توانیم بکنیم این است که یک صفر از سن آدم‌ها کم کنیم، یعنی یک نفر که ۸۰ سال سن دارد، ۸ ساله می‌شود و عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ رابطه شلغم و تبدیل ریال به تومان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..