تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست‌های مشترک اصولگرایان زیر نظر آیت‌الله موحدی کرمانی درحال برگزاریست/ معرفی نامزد انتخابات 96 در همایش سراسری

احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ از برگزاری نشست‌های مشترک اصولگرایان تحت نظر آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خبر داد و اظهار داشت: همه تلاش اصولگرایان رسیدن به نامزد واحد برای انتخابات 96 هستند.

نیک‌فر با بیان اینکه اصولگرایان فعلا ورود مصداقی نداشته‌اند و در صدد هستند که یک شورای هماهنگی برای ائتلاف سراسری تشکیل شود، افزود: در حال حاضر اصولگرایان در حال تدوین و سازماندهی ساز و کار مناسب برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند. 

این فعال اصولگرا با بیان اینکه در حال حاضر در این نشست‌های مشترک همه احزاب اصولگرا و شخصیت‌های حقیقی حضور دارند و این جلسات با محوریت جامعه روحانیت پیش می‌رود، گفت: در واقع اصولگرایان هنوز مشغول سازماندهی ائتلاف نهایی هستند.

وی همچنین از برگزاری همایش سراسری و معرفی نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات 96 در این همایش خبر داد و گفت: پس از انجام کارهای مربوط به ائتلاف و اعلام رسمی تشکیل آن، این همایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ITGQI



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست‌های مشترک اصولگرایان زیر نظر آیت‌الله موحدی کرمانی درحال برگزاریست/ معرفی نامزد انتخابات 96 در همایش سراسری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..