تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار جعفری: قرارگاه خاتم الانبیاء باید الگوی سازندگی و پیشرفت باشد

دوشنبه، 22 آذر 1395 ساعت 13:202016-12-12سياسي

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء( ص) باید به معنای واقعی الگوی سازندگی و پیشرفت در کشور باشد.

13:23 - 1395 دوشنبه 22 آذر - فرمانده کل سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء( ص) باید به معنای واقعی الگوی سازندگی و پیشرفت در کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خب، سردار جعفری در همایش مسئولان و مدیران این قرارگاه که در آستانه 23 آذر یعنی بیست و هفتمین سالروز تاسیس آن برگزار شد افزود: سپاه یکی از وظایفش الگوسازی در بخش های مختلف است به ویژه در زمینه های ایجابی که ظرفیت بالایی دارد.

وی گفت: دولت ها با ذهنیت های مختلف می آیند اما پس از مدتی متوجه نیات و ظرفیت های عظیم قرارگاه می شوند که تا چه اندازه این قرارگاه با کمترین توقع و صرفا با اتکاء به سرمایه، منابع و تولید داخل برای سازندگی و پیشرفت کشور کمک می کند.

سرلشکر جعفری افزود: قرارگاه سازندگی در رفع مشکلات و کمک به دولت ها در خصوص پروژه های عظیم زیر بنایی و همچنین دردرباره محرومیت زدایی اقدامات بسیار زیادی داشته است که البته این را کافی نمی دانیم و باید بر کیفیت کارها بیفزاییم و در هیچ نقطه ای قانع نشویم.

فرمانده کل سپاه همچنین بر ضرورت تطبیق پروژه های قرارگاه با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: باید روزبه روز در به سرانجام رساندن پروژه ها از ظرفیت های مختلف پیمانکاران و همچ�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار جعفری: قرارگاه خاتم الانبیاء باید الگوی سازندگی و پیشرفت باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..