تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای رزرو هتل ساوین مشهد

راهنمای رزرو هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد هتلی 3 ستاره و تازه تاسیسی است که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم امام رضا (ع) واقع شده است. یکی از مزایای هتل ساوین مشهد دسترسی راحت و آسان به حرم مطهر رضوی و بازار رضا است. هتل ساوین مشهد در سال 1397 تاسیس و راه‌اندازی شد و تنها در جهت خدمت رسانی به مسافران و زائران محترم فعالیت خود را آغاز کرد و ادامه داد.

هتل ساوین مشهد تعداد 7 طبقه ساختمان، 112 واحد اقامتی به همراه امکانات رفاهی و مطلوب و تعداد 252 تخت دارد که برای رفاه و آسایش مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

این هتل همواره در تلاش است تا با همکاری تمامی کارکنان خود، سفری توام با رفاه و آرامش را برای مهمانان و زائران خود به ارمغان بیاورد.

هزینه رزرو هتل ساوین مشهد

هر مسافری قبل از اقدام به سفر باید به تمام جوانب آن به خصوص هزینه محل اقامت توجه کند. اگر به شهری که سفر می‌کنید، قصد اقامت در هتل آن شهر را دارید، باید حتما از هزینه‌های آن و هزینه رزرو هتل مطلع باشید.

هزینه رزرو به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد که هر کدام در کمتر شدن و یا بیشتر شدن هزینه‌ها موثر هستند.

هزینه رزرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از بودجه مالی مسافران، تاریخ رزرو، فصل سفر، سلیقه شخصی مسافران، تعداد نفرات برای اقامت، تعداد روز اقامت، چند تخته بودن، نوع اتاق مورد نظر برای رزرو، رویدادها و مناسبت‌ها، تعطیلات نوروزی، امکانات و خدمات و….. .

امکانات عمومی هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد همواره به صورت شبانه روزی و به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و خدمت رسانی به مسافران و زائران است تا سفری بی کم و کاست را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

این هتل تنها یک هدف دارد که آن هم رضایت مشتری است و با جان و دل برای محقق ساختن این هدف تلاش می‌کند.

این هتل برای رفع نیازات مسافران و فراهم آوردن رفاه و آسایش برای آن‌ها امکاناتی را مهیا کرده است که این امکانات عبارت‌اند از روم سرویس، یخچال، صبحانه، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، حمام، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، لوازم بهداشتی، دمپایی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، قفل در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی داخل اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق.

شما می‌توانید برای رزرو هتل مشهد به سایت جاباما مراجعه کنید.

امکانات ویژه و خدمات هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد با همکاری تمامی کارکنان خود و سرویس‌دهی به موقع به مسافران گرامی خود سعی دارد تا سفری دلنشین و دلچسب را برای آن‌ها رقم بزند؛ به همین جهت این هتل سعی کرده تا علاوه‌بر امکانات عمومی ذکر شده امکاناتی ویژه و خدماتی را هم برای مهمانان خود مهیا کند و سفری بی عیب و نقص را برای آن‌ها فراهم کند.

امکانات ویژه و خدمات این هتل عبارت‌اند از لابی با ظرفیت 60 نفر، رستوران با ظرفیت 90 نفر، پارکینگ با ظرفیت 8 خودرو، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، فتوکپی، فکس، پرینتر، پله اضطراری، گشت نیم روزی، زنگ هشدار، اتاق چمدان، سرویس تاکسی، روزنامه رایگان، خدمات باربری، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، تلفن در لابی، خدمات تور، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی.

انواع اتاق های هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد تعداد 112 واحد اقامتی را به همراه امکاناتی لوکس و مناسب را در 7 طبقه ساختمان خود جای داده است.

تمامی اتاق‌های این هتل به گونه‌ای از امکانات رفاهی برخوردار هستند که جای هیچگونه مشکل و یا نقصی را باقی نمی‌گذارند.

چیدمان و طراحی اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و عام پسند هستند به گونه‌ای که هر مسافری با هر سلیقه‌ای، طراحی‌ها و چیدمان‌ اتاق‌های این هتل را میپسندند.

هتل ساوین مشهد از انواع اتاق‌های دو تخته فولبرد و اتاق سه تخته فولبرد تشکیل شده است.

شما می‌توانید برای رزرو اتاق‌های این هتل به سایت جاباما مراجعه کنید و آن‌ها را با بهترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت‌ها رزرو کنید.

راهنمای رزرو هتل ساوین مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد در محله عنصری شهر مشهد و در خیابان حنایی 6 قرار گرفته است. این هتل یکی از 382 هتل موجود در محله عنصری شهر مشهد محسوب می‌شود و از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بازار قماش مشهد، چلو کباب امید، هتل آریا، چرم مشهد، فست فود الهیه و سوئیت آپارتمان مهناز واقع شده است. این هتل براساس نظر اکثر مسافران جزو یکی از هتل‌های خوب این منطقه به حساب می‌آید.

البته پیشنهاد می‌کنیم در یکی از سفرهای خود تجربه اقامت در هتل درویشی مشهد را هم داشته باشید. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران است.

فاصله هتل ساوین مشهد تا مراکز مهم شهر

دانستن فاصله مراکز مهم شهر تا محل اقامت یکی از مسائل مهمی است که هر مسافری باید به آن توجه داشته باشد. اگر قصد رفتن به سفر و اقامت در یکی از هتل‌های آن شهر را دارید، حتما باید از فاصله مراکز مهم آن شهر تا محل اقامتتان اطلاع داشته باشید تا در مواقع لزوم کارهایتان را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

ما در اینجا برای راحتی کار شما مسافران محترم فاصله برخی از مراکز مهم شهر تا هتل ساوین مشهد را ذکر کرده‌ایم.

فاصله هتل ساوین مشهد تا بازار رضا 1 کیلومتر و4 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا مسجد گوهرشاد 2 کیلومتر و7 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا آرامگاه نادرشاه افشار 3 کیلومتر و9 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا آرامگاه فردوسی 38 کیلومتر و53 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا فرودگاه 8 کیلومتر و18 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر و11 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا پایانه مسافربری امام رضا 6 کیلومتر و16 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا ایستگاه مترو بسیج 2 کیلومتر و5 دقیقه با ماشین.

فاصله هتل ساوین مشهد تا ورودی باب الجواد 2 کیلومتر و7 دقیقه با ماشین.

نظرات مسافران درباره هتل ساوین مشهد

اگر قبل از اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود از نظرات مسافران قبلی آن هتل باخبر باشید بی‌شک انتخاب بهتری خواهید داشت.

قوانین و مقررات هتل ساوین مشهد

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان بوده و برای کودکان بین 3 تا 5 سال در صورتی که از سرویس هتل استفاده نکنند به صورت نیم بها و برای کودکان بالای 5 سال به صورت یک نفر اضافه حساب می‌شود.

برای رزرو هتل جاباما می‌توانید سری به سایت یا اپلیکیشن این سامانه بزنید.

سوالات متداول درباره هتل ساوین مشهد

هزینه رزرو هتل ساوین مشهد چقدر است؟ هزینه رزرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از بودجه مالی، تاریخ رزرو، فصل سفر، سلیقه شخصی مسافران، تعداد نفرات، تعداد روز اقامت، چند تخته بودن، نوع اتاق مورد نظر برای رزرو، رویدادها و مناسبت‌ها، تعطیلات نوروزی، امکانات و خدمات و….. .

فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم چقدر است؟ فاصله هتل ساوین مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 16 دقیقه به صورت پیاده است. این هتل به دلیل تازه تاسیس بودن و تمیز بودن نظر بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده و باعث شده تا اقدام به رزرو این هتل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای رزرو هتل ساوین مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..